شما اینجا هستید
فرهنگی » آمارهای شعاری در خصوص اشتغال به لرستان ضربه زده است

photo_2017-01-20_21-56-30

امام جمعه رومشکان گفت: مسئولین بجای جنجال‌های سیاسی و آمارهای شعاری در مورد اشتغال و اقتصاد مقاومتی،به فکر مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان گرفتار لرستان باشند.

به گزارش بلوطستان حجت‌الاسلام جمیاری امام جمعه شهرستان رومشکان در خطبه‌های نماز‌جمعه این هفته شهرستان رومشکان  ضمن اشاره به حادثه ناگوار و غم‌انگیز ساختمان پلاسکو به معضل بیکاری در استان لرستان و مسئله اقتصادمقاومتی پرداخته و عنوان کرد:بیکاری جوانان که رفع آن آرزوی همه‌ی ماست،شاهد آمارِ شعاری از ایجاد اشتغال در استان لرستان بوده است که باعث شده در کشور،لرستان را جزء استان‌های برخوردار از اشتغال لحاظ کرده و این امر به ضرر استان بوده است. وی بیان کرد:  متأسفانه بعضی از مسئولین استانی بجای اینکه آمار درست و واقعی بدهند،این مسئله را تبدیل نموده‌اند به یک جنجال سیاسی،که مایه تأسف برای مردم لرستان می‌باشد.
حجت الاسلام جمیاری گفت:  به نظر بنده استان لرستان از مسائل سیاست‌زدگی خسته شده و به مسئولین استانی پیشنهاد می‌دهیم که بجای این مسائل به فکر مشکلات جوانان و تعطیل نشدن کارخانه‌ها و پروژه‌هایی مثل آذر‌پاد(پروژه ذوب آهن رومشکان)باشند.
وی افزود: برای اینکه مردم نسبت به دولت بدبین نشوند آمار و عملکردشان را در خصوص اقتصادمقاومتی که رد پای آن در شهرستان رومشکان دیده نمی‌شود را در هر شهرستان به صورت گزارش واقعی به مردم گزارش بدهند.

خبرنگار بلوطستان:حسن امرایی/شهرستان رومشکان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان