شما اینجا هستید
خبری » برای نجات وطن به وجدان از نوع ژاپنی نیاز داریم

Image result for ‫اصلاح طلبی و اصولگرایی‬‎

روایتی ازحضرت علی شنیدم که بی شباهت به وضعیت انقلاب اسلامی نیست و حیفم آمد در مورد آن، کاغذ را جوهری نکنم . گویند روزی دو زن به همراه یک بچه شکایت به نزد حضرت امیر بردند وهردو ادعا کردند که بچه ازآن آنهاست یکی گفته آن یکی را انکارمیکرد ودیگری با شیون و زاری خود را مام بچه مینامید. حضرت فرمود بچه را دو نیم کنند وهرنیم را به یکی دهند.

یک زن متعجب وساکت و زن دیگر شیون کنان فریاد میزد که بچه مال من نیست دونیمش نکنید!! ظاهرا آن زن که دلش به حال بچه سوخت وفریادمیزد مادر واقعی بچه بود ! حضرت فرمود مادر بچه آن زن است بچه را به او دهید. این وضعیت عین وضعیت حاکم برجامعه ایران است . دو گروه اصلاح طلب واصولگرا بر سر وکول هم میزنند و هردوانقلاب را از آن خود میدانند ! گروهی به نام اصولگرا خود را مالک انقلاب میدانند و دیگران را مرتد و کافر وخارج از دین پنداشته و به ظاهر درصدد حفظ انقلاب آسمان و زمین را به هم بافته که وامصیبتا انقلاب از دست رفت و اسلام از دست رفت و فلان و بهمان . و گروه دیگر به نام اصلاح طلب به انگهایی ازقبیل واپسگرا و افراطی متوسل شدند که وامصیبتا انقلاب از دست رفت ! حال من که خود یک اصلاح طلبم و به اصلاح طلب بودنم با همه وجود و البته بدون افراط مفتخرم نمیدانم انقلاب چرا از دست رفت ، از دست که رفت؟ به کجا رفت؟

هر دو گروه فریاد میزنند که امام فرمود نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد همه ادای اهل را در میاورند پس نااهل کیست ؟ انقلاب از روز اول تابحال دست این دو گروه است نا اهل کجاست؟گوینده مهره ای بین مادر و دختر گم شده یا دختر آن را برده یا مادر ، آنچه درجامعه میبینیم ماحصل مدیریت این دوگروه است، بیشتر مدعیان از سفره انقلاب سینه را ستبر کردند پس اصولگرایان نااهلند یا اصلاح طلبان !!

اصلاح طلبانی که خود را منتسب به خط امام میدانند و به فرمان امام جریان فکری خود را تأسیس کردند و امیران اردوگاهشان نزدیکان امام بودند نااهلند یا اصولگرایانی که محافظت ازاصول دین وانقلاب را شعارخویش ساخته و پدران معنوی شان ازپیران انقلابند، واقعا کدامیک نامحرمند ؟

کدامیک نااهلند؟مگر این انقلاب دوره ای با این و دوره ای دیگر با آن یکی نیست ، مگر هر دوگروه مزه ریاست وسیاست و وکالت و سفارت و وزارت و حسابت و قضاوت و کتابت را نچشیدند پس چه چیزی رفت ؟ مگرحساب بانکی بعضیها ازهردو گروه ماشاءالله پر ازصفر نیست، مگرهر دو درحال ،حال بردن از نعمتهای انقلاب نیستند پس انقلاب کجا رفت ؟ مگربیشتر مدعیان از صدقه سر انقلاب برج نشین نشدند پس انقلاب کجا رفت ؟

چرا در خوردن باهم سازش ندارند؟مگر انقلابیون از سواری بر پاهای خدا دادی به سانتافه سواری نرسیدند پس چرا فریاد واویلا و وامصیتبا سرمیدهند که انقلاب رفت ؟ مادران شهدا باید فریاد وامصیبتا سردهند که جوان دادند تا انقلاب ودین بماند، جانبازان باید فریاد وامصیبتا سر دهندکه باجان خود بازی کردندتا بعضیها برای نان خود با نام انقلاب بازی کنند !!

حال کدامیک از این دو گروه برای جلو گیری از دو نیمه و دو شقه کردن انقلاب حاضرند ازحق خود بگذرند و نگذارند انقلاب شقه شقه شود؟ کدامیک از پست ومقامشان میگذرند تا انقلاب مصون ومحفوظ بماند؟

کدامیک از ثروتهای بادآورده و به دست آورده شان میگذرند تا انقلاب بماند.بعضیها به نام انقلاب ، مردم را از انقلاب جدا میکنند وبعضی دیگر به نام مردم انقلاب را بی مردم میکنند . شکی نیست در جریان اداره مملکت مشکلاتی هست که رفع آنها همت و اراده میخواهد و رفع آنها یعنی اصلاح و اگراصلاحات نباشد جامعه عین مرداب میماند، اگراصلاحات نباشد نمیتوان پا به پای دنیا پیش رفت ، اگر اصلاحات نباشد نمیتوان نیازجامعه را برآورده کرد ، اصلاحات یعنی پالایش بدیها ، یعنی زدودن گرد و غبار نشسته بر چهره جامعه ، یعنی راست کردن کجی ها ، اصلاحات یعنی خرابه نشینی خود برای آباد کردن جامعه ، اصلاحات یعنی حسینی بودن وخمینی زیستن ، اصلاحات یعنی دفاع از کرامت مردم نه پا نهادن بر دوش مردم، اصلاحات خوب است اما مواظب باشیم از دایره خارج نشویم ، مواظب باشیم به نام اصلاحا ت درمقابل اسلام وانقلاب وارزشها صف آرایی نکنیم اصلاحات خوب است اما اجازه ندهیم براندازان در اردوگاه اصلاحات خیمه بزنند! !

اصولگرایی یعنی اخلاق مداری نه تهمت زدن به دیگران ، اصولگرا بودن یعنی داشتن سعه صدر و تحمل رقیب نه تکفیر و تفسیق ، اصولگرایی این نیست که در دولت اصولگرایان هر روز شاهد هزاران میلیارد تومان دزدی باشیم و درعوض کارتن خواب به جای نجات به گور خواب مبدل شود ، اصول این نیست که هرکس دم از حق زد او را دشمن خطاب کنیم ، اصول این نیست که هر کس را بخواهیم حذف کنیم به او انگ ضد ولایت بزنیم و از دایره انصاف خارج شویم وهمه چیزرابرای خویش بخواهیم ، ولایت جزء لاینفک دین است من معتقدم اصلاح طلبان بااصل ولایت مشکل ندارند چون خط امامی هستند و امام راحل تنها فقیه ومرجعی بودکه درعصرجدید ولایت را به سطح جامعه کشاند و آن را در بهمن سال ۴۸ تدریس کرد و به جامعه فهماند که ولایت برای دفاع از دین و دینداران میآید، پس اگر ما خط امامی هستیم باید بدانیم خط امام خط ولایت بوده وهست و ما ولایتی هستیم چون خط امامی هستیم اما شدیدا متنفریم از سو استفاده از ارزشی متعالی به نام ولایت و اصلاح طلبان با بهره برداری از آن برای نان و نام خویش مخالفند،با دشمن تراشی با ولایت مخالفند ، با پست و مقام گرفتن به نام ولایت مخالفند ، با نادیده گرفتن حق دیگران به نام ولایت مخالفند.

با حذف دیگران به نام ولایت مخالفند ، جامعه ما یک جامعه دینی و شیعی است و اسلام را عین درخت با شاخ و برگ آن زیبا دانسته و دوست داریم و ولایت یکی از همان برگهائیست که به اسلام زیبایی و معنا میدهد. نه مخالفت با آنرا میپذیریم نه سوءاستفاده از آن را !! انقلاب هیچ کجا نرفته ، سرجایش هست و خواهد ماند ، اگر بلایی دامن انقلاب را بگیرد اصلاح و اصول معنا نخواهد داشت همه سیلی خواهند خورد .

نااهل آن است که به نام اصلاحات درصدد براندازی نظام است و نااهل کسیست که به نام اصول در صدد ریزش نیروهای انقلاب است نه رویش. دشمن انقلاب سفره های خالی مردم است ، دشمن انقلاب مخالفتهای فرزندان انقلاب با یکدیگر است، دشمن انقلاب دزدیهای روزافزون درجامعه است دشمن انقلاب بیکاریست ، دشمن انقلاب دختران دم بخت بی جهیزیه است ، دشمن انقلاب بهانه تراشانند ، دشمن انقلاب بدهکاران بانکی اند که نامشان نا مرئیست ، دشمن انقلاب دزدی از بیمه و بانک و فولاد و بنیاد شهید و صندوق ذخیره فرهنگیان است ، دشمن انقلاب خومونی کردن بخش خصوصبست، دشمن انقلاب آنهایی هستند که تصویرشان در تلویزیون شطرنجی و نامشان همچون کلمات جدول روزنامه ها ب . پ . ز است .

دشمن انقلاب کارگران اخراج شده پارسیلون است ، دشمن انقلاب کارخانه های تعطیل شده است ، دشمن انقلاب دلار چهارهزار تومن است ، دشمن انقلاب ، مدارک تحصیلی هستند که بخاطر بیکاری پشیزی نمی ارزند ، اصلاح طلبان واقعی و اصولگرایان حقیقی دشمن انقلاب نیستند صف آرایی آنها علیه یکدیگر دشمن انقلاب است ، تفرقه آنها دشمن انقلاب است ، انقلاب ماندنیست و برای سربلندی اش باید بدیها را اصلاح کرد .دزدیها را کم کرد ، دروغها را از بین برد ، ارزانی را به جامعه برگرداند ، اعتماد را رواج داد و صداقد را یاد گرفت و آموزش داد .

برای حفظ انقلاب به اصلاحات اصولی نیاز داریم یعنی اول خود را اصلاح کنیم بعد جامعه را ، برای حفظ انقلاب به وجدان از نوع ژاپنی نیاز داریم یعنی باید ۱۶ ساعت تلاش کرد و در عوض ۸ ساعت حقوق گرفت ، یعنی ۸ ساعت برای سفره خویش و ۸ ساعت برای ساختن جامعه . این معنی اسلام ماست که دیگران آن را عملیاتی کرده و ما فقط ادعایش را داریم .

امیر ناصر غلامرضایی / بلوطستان

  1. کامبیز نجات پور

    این جماعت نه اصلاح طلبند نه اصولگرا
    اینان که داد و فریاد میکنن یا منفعت طلبند یا وصولگرا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان