شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » آموزش و پرورش رومشگان را تعطیل کنید!!

Image result for ‫امام جمعه شهرستان رومشگان‬‎

امام جمعه شهرستان رومشگان گفت:از فرماندار جدید مثل همیشه حمایت و پشتیبانی می‌کنم . به گزارش بلوطستان حجت الاسلام جمیاری در خطبه های نماز جمعه این هفته رومشگان با اشاره به تغیرات انجام گرفته در فرمانداری این شهرستان افزود: از فرماندار سابق  به پاس زحمات و تلاش های صادقانه‌شان تشکر و قدردانی می‌کنیم . وی تصریح کرد:  برای  فرماندار جدید نیز آرزوی موفقیت و خدمت به مردم رومشگان را داریم.

امام جمعه رومشگان خاطر نشان کرد: همانطور که امیرمومنان علی (ع) فرموده جاه و منصب ماندگار نیست وگرنه جایی برای ما نمانده بود جایگاه سیاسی پایدار نیست و پایدار نخواهد بود

وی ادامه داد:رومشگان شهرستان نوپایی است و مشکلات بسیاری دارد که امیدواریم با  باید پیگیری و همت فرماندار جدید  به آن ها رسیدگی شود و امیدواریم همه خدمتگذار باشیم و به مردم خدمت کنیم،که مهم ترین کار خدمت به مردم است. .

حجت الاسلام و المسلمین جمیاری به عدم شرکت برخی مدیران در نمازجمعه رومشگان واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: برای بنده جای سؤال است، که چرا برخی مدیران و مسئولین شهرستان در نمازجمعه این شهرستان شرکت نمی‌کنند. وی با بیان اینکه آیا  این مدیران با نمازجمعه مشکلی دارند،افزود: مسئولین باید در نمازجمعه شرکت کنند، تا درد مردم را بفهمند .امام جمعه رومشگان ادامه داد: متأسفانه عده‌ای از مسئولین در طول سال یک بار هم در نمازجمعه حضور نداشته‌اند که جای تاسف دارد.

وی ضمن اشاره به فعالیت های خوب مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: مدیرکل فعال آموزش و پرورش لرستان به مشکلات شهرستان رومشگان رسیدگی و پاسخگو ی مطالبات به حق مردم باشند.

وی خواستار تقویت آموزش و پرورش رومشگان شد و افزود: کادر مدیریتی مناسب و پاسخگو را به کارگیری نمایید و یا این که اداره آموزش و پرورش شهرستان رومشکان را تعطیل نمایید.

  1. حمزه قبادی

    برای چی !!؟…..

  2. ناشناس

    آخه چرا،یعنی درس تعطیل؟

  3. همشهری

    مثل اینکه ……….؟ بله دیگه …
    مدیر به این خوبی چ؟را خانواده شهدا .بسیجی واصلاح طلب…….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان