شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » آیا این رویا به واقعیت می‌پیوندد؟

استاندار لرستان در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی لرستان که در سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: امسال نام‌گذاری سال از جانب مقام معظم رهبری تحت عنوان “دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی” نوید‌بخش حرکت در راستای توسعه پایدار، یأس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مشارکت مردم در ایجاد رونق اقتصادی و تولید ثروت باشد.

وی با اشاره به این‌که رهنمود‌های مقام معظم رهبری تحت عنوان شعار سال، تکمیل‌کننده رهنمودها و شعار‌های سال‌های گذشته است، افزود: امسال در بعد سیاسی دو انتخابات بسیار مهم مجلس و خبرگان را پیش‌رو داریم که تحقق و اجرای هرچه بهتر آن مستلزم همدلی و هم‌زبانی مردم و دولت است. هوشنگ بازوند عنوان کرد: محور توسعه هر استانی باید براساس ظرفیت‌های بالقوه آن تعریف شود که ما در لرستان بخش گردشگری را ظرفیت اصلی و محور توسعه استان می‌دانیم و هدف این است که لرستان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود.

وی با بیان این‌که ایجاد مقصد گردشگری در استان مستلزم احداث زیر‌ساخت‌های گردشگری است، تصریح کرد: زمانی می‌توان لرستان را مقصد گردشگری دانست که مدت اقامت مسافران در این استان افزایش یابد، بنابراین باید دستگاه‌های اجرایی با رفع نقاط ضعف، در راستای رضایت‌مندی هرچه بیشتر مسافران نوروزی بکوشند تا انگیزه سفر مجدد به این استان را داشته باشند. بازوند خاطر‌نشان کرد: شهرداری لرستان به واسطه ارائه خدمات رایگان و برگزاری جنگ‌های شادی نقش مهمی در رضایت‌مندی مسافران نوروزی و حرکت در راستای ایجاد مقصد گردشگری در استان داشته است.

وی بیان کرد: دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات نوروزی تلاش‌های خوبی در زمینه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی ارائه دادند و خوشبختانه آموزش‌و‌‌پرورش در این زمینه پیشرفت چشم‌گیر و نیروی انتظامی نیز عملکرد رضایت‌بخشی داشته است به‌طوری‌که میزان تصادفات امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۲ درصد کاهش و آمار جرائم نیز ۳۲ درصد کمتر شده است. استاندار لرستان اظهار داشت: انتظار می‌رود که کمیته تصادفات در پنج روز پایانی تعطیلات نوروز بر روند جدی نظارت خود ادامه دهد تا آمار تصادفات در لرستان نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش یابد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان