شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » اجرای طرح پاک‌سازی مناطق و نقاط آلوده و جرم‌خیز در پلدختر

photo_2016-09-10_22-23-46

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: طرح پاک‌سازی مناطق و نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان اجرا شد ه است. سرهنگ عبدالوند با بیان اینکه  در این رابطه ۱۰ نفر معتاد دستگیر شده است به بلوطستان گفت:  طرح پا ک سازی مناطق آلوده و جرم خیز و جمع آوری معتادان و خرده فروشان در نقاط مختلف شهرستان پلدختر در راستای جلب وارتقای امنیت اجتماعی و روانی اجرا شده است .
وی افزود: از افراد دستگیر شده  شربت و قرص متادون ، انواع مخدر شیشه ، هرویین و تریاک کشف و ضبط شد .فرمانده انتظامی پلدختر با بیان اینکه معتادان دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی و سپس تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند،اظهار داشت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از اولویت های ترسیم شده نیروی انتظامی است. وی گفت:  از همراهی خوب شهروندان به منظور اجرای درست و موفق طرح های عملیاتی پلیس شهرستان قدردانی می کنیم .
سرهنگ عبدالوند بیان کرد:  طرح پاک سازی ، جمع آوری معتادان تابلو ، دستگیری سارقان و نا امن نمودن محل برای آنان در هر نقطه از شهرستان چنانچه احساس شود امنیت و آرامش شهروندان در معرض خطر است اجرا خواهد شد .
وی تصریح کرد:  از مردم شهرستان درخواست می شود هرگونه فعالیت فروشندگان مواد مخدر و همچنین حضور افراد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و نیروی انتظامی را در اجرای طرح های مختلف انتظامی در راستای برقراری و استمرار امنیت مطلوب یاری کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان