رئیس سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای کشور طی نامه ای به شماره ۷۱/ ۷۱۷۴۶ مورخ ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۴ براساس درخواست نماینده پلدختر، به حوزه وزارتی وزیر راه و شهرسازی اعتبار تأمینی پروژه های ذیل را ابلاغ کرد.به گزارش بلوطستان در این نامه آمده است: بازگشت به نامه شماره ۰۱/۱۱۰/۱۶۷۷۰ مورخ دوم تیرماه ۱۳۹۴ موضوع درخواستی دکتر علی کائیدی نماینده مردم شریف پلدختر در مجلس شورای اسلامی اعلام می دارد که جهت پروژه های مورد درخواستی بشرح ذیل:
۱٫ ایمن سازی محور پلدختر- تنگ فنی- پل زال مبلغ ۱۰/۰۰۰میلیون ریال
۲٫ روشنایی محور پلدختر- خرم آباد مبلغ ۵۰۰۰میلیون ریال
۳٫ انجام عملیات حفاظتی رو به محور پلدختر افرینه مبلغ ۷/۵۰۰ میلیون ریال
اعتبار تآمین و به اداره کل راه و شهرسازی لرستان ابلاغ شده است.
خبر ارسالی مسعود فرج الهی/ تهران خبرنگار پارلمانی
دوست دیرین و عزیزم جناب آقای عباس دارایی مصیبت درگذشت دایی عزیزتان را به جنابعالی و خانواده محترم عزادار و خاندان کاییدی تسلیت عرض می کنم از خداوند منان برای شما و خانواده های وابسته صبروبرای آن مرحوم غفران الهی مسئلت دارم.
مایه افتخار است که ببینیم نماینده ایی تلاش می کند اما کاییدی محترم باید به دنبال راه اندازی یک صنعت در پلدختر باشد
مردم قدردان نماینده پرتلاش پلختر باشند و مقایسه کنند
تسلیت ما را هم پذیرا باشید،خداوند صبرتان بده
از آقای کاییدی تشکر میکنیم و پیشنهادم این است که پیگیر رشته هایکارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی در دانشگاههای پلدختر باشد
آقای کاییدی سری به سطح شهر بزن
واقعا متاسفم. این عین عوام فریبی است.مگر میشود وزارتخانه ای مثل راه برنامه ریزی برای اعتباراتش نداشته باشد و منتظر مثلا نماینده ای مثل کاییدی باشد که نامه درخواست بودجه بدهد.
متاسفانه خیلی ساده هستیم.هیچ میدانید دولت (فرق نمیکند هم دولت قبل و هم کنونی)چقدر از برنامه توسعه در راه سازی در پلدختر عقب است.
این را به طور قاطع میگویم اگر کاییدی نخواهد هم این اعتبار بلکه بیشتر باید به پلدختر تخصیص داده میشد
خیلی عقبیم.حق داریم از بهزیستی حقوق معلولیت ذهنی بگیریم.
توصیه می کنم یکبار با هم نظر این برادر یا خواهر محمودی را مرور کنید کسی که نمی فهمد فرق ردیف ملی با اعتبارات وزارتی را همان بهتر که در جهل مرکب باقی بماند اعتبارات ملی در چهار خطه ها در نظر گرفته شده اند و اعتبارات وزارتی هم با پیگیری نماینده ها قابل اختصاص است دولت می گوید باید در کشور چه میزان راه ساخته بشودولی نمی گوید در مثلا پلدختر چقدر این بستگی به توام نماینده دارد که اعتبار بگیرد و وقتی که اعتبار چهارخطه گرفته شد تیر خلاصی بود بر پیکر آنهایی که حتی یک متر در دولت ۱۲ساله شان چهار خطه نشد هیس فقط بدبخت های مفلک و کم ظرفیت