شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ادامه فعالیت کارواش‌ها در پلدختر پذیرفتنی نیست

1417960807

فرماندار پلدختر با بیان این که فعالیت کارواش‌های خودروهای سنگین در این شهر به یک معضل تبدیل شده است، گفت: ادامه فعالیت کارواش‌ها در پلدختر پذیرفتنی نیست.به گزارش  همشهری «قدرت الله ترابی نژاد» در جلسه کارگروه فرهنگی- اجتماعی شهرستان پلدختر گفت: طی بازدیدی که از این کارواش‌ها صورت گرفت، معلوم شد که بیشتر مشتریان این واحدها نفتکش‌های عراقی هستند که پساب آنها که نفت و گاز است، وارد مزارع مردم می‌شود. این موضوع سفره‌های آب زیرزمینی و کشت و کار مردم را نابود کرده است.وی اضافه کرد: فعالیت کارواش‌ها با آشامیدنی شهر انجام می‌شود که این خود یک فاجعه محسوب می‌شود.
فرماندار پلدختر  ادامه داد: فعالیت این واحدها علاوه بر آلودگی زیست محیطی، موجب کاهش ۱۰ متری سطح آب چاه‌های شهر پلدختر شده است.
ترابی نژاد اظهار کرد: موضوع جمع‌آوری کارواش‌ها در جلسه شورای تامین شهرستان و با استاندار نیز مطرح شده و باید گفت که ادامه فعالیت آنها دیگر قابل پذیرش نیست.فرماندار پلدختر تأکید کرد: برای رفع مشکل مرتبط با کارواش‌ها باید هرچه زودتر یک کارگروه تشکیل و بساط این مساله برچیده شود. چون در ۳ سال آینده کاهش آب آشامیدنی بیشتر خواهد شد و چاه‌ها دیگر پاسخگوی تامین آب جمعیت شهر پلدختر نخواهند بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان