شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » از مدیر کل آموزش و پرورش لرستان تجلیل شد

image5828

به گزارش بلوطستان به نقل از بسیج در همایش مشترک قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و آموزش و پرورش که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، وزیر آموزش و پرورش، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ،مسئولین سپاه های استانی و همچنین مسئولین لشکری و کشوری در مجتمع فرهنگی ورزشی ۵ آذر سالن شهید فهمیده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، از مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به عنوان خادم برتر راهیان نور کشور ،تجلیل شد

وزیرآموزش و پرورش در این همایش با بیان اینکه توسعه مشارکت در آموزش و پرورش یکی از سیاست های پنج گانه در دولت است گفت: تعلیم و تربیت در بستر همکاری همه جانبه نهادهای مرتبط با تعلیم و تربیت امکان پذیر است.

http://www.medu.ir/portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=ed0b9889-cb39-44f0-be4c-ae4249f48bc3

علی اصغر فانی در همین خصوص ادامه داد : همکاری خوبی بین سازمان بسیج مستضعفین و آموزش و پرورش در اجرای فعالیت اردوهای راهیان نور مصداق روشنی از مشارکت آموزش و پرورش با سایر نهادها و دستگاه ها است.

وزیر آموزش و پرورش اردوهای راهیان نور را شامل دو پیام دانست و ادامه داد: اولین پیامی که این اردوها دارد تقویت روحیه همکاری، تقویت زندگی دسته جمعی، تقویت تربیت اجتماعی و سیاسی است و دومین پیامی که این اردوها دارند مسئولیت پذیری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثارو شهادت، تربیت روحیه گذشت در دانش آموزان و انتقال فرهنگ رزمندگان به نسل فعلی و تربیت روحیه دفاع از میهن اسلامی فقط در اردوهای راهیان نور امکان پذیر است.

  1. فرجی

    لیاقت دکتر کریمی بیشتر ازاین تقدیرها میباشد باآروزی پیروزی وسربلندی برای مدیرکل عزیز.

  2. ممهدوی

    ماهم به نوبه خود این افتخار بزرک را به دکتر کریمی تبریک عرض میکنیم

  3. یک همشهری

    دکتر کریمی فر مدیری برنامه مدار در تمام امور آموزشی وپرورشی میباشد وجای افتخار دارد که در کل کشور اینچنین جایگاهی رو کسب نمودن احسن براین مدیرکل

    • شهروند

      بدون شک ما قدردان زحمات مسئولین هستینم-ولی چرا امسال فقط ۴رتبه دورقمی کنکوردرمرکزاستان داشتیم؟هرسال بیش از ۴۰۰رتبه زیر۱۰۰۰دراستان داشتیم چرا ریشه یابی نمی کنیم مسائل را؟

  4. پلدختری

    ……………………………………………………………….. من به شخصه از نظر دیدگاه با افای عباس دارایی اختلاف نظر دارم ولی به دلیل اینکه نظرات مخالف و منشر میکنن از بازدیدکنندگان همیشگی سایت هستم و نظرات خودمو بیان میکنم و منتشر میشه . امیدوارم مثل همیشه نظر بنده منتشر بشه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان