شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » اصلاحات روشی است که بهتر می‌توان با آن پیشرفت کرد

 
IMG_20151125_221827

علی‌اضغر اسفندیارپور، نماینده‌ی اسبق کوهدشت در جلسه‌ی هم اندیشی اصلاح طلبان کوهدشت با بیان این که همواره باید خدامحوری، تحمل دیگران، پذیرش تفکر دیگران، خدمت به مردم و طرد قهرمان گرایی را فراراه خود قرار دهیم، گفت: برخی گمان می کنند تنها تفکر خودشان اصل است و برای فکر و نظر دیگران ارزشی قایل نیستند و این درست نیست.

 
IMG_20151125_215103
نماینده ی اسبق کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده ی نوعی شیعه ام و به آن افتخار می کنم و نماز می خوانم و این به آن معنا نیست که دیگران را همه جهنمی بدانم. وی افزود: این که فقط به فکر و نظر خودم فکر کنم بسیار خطرناک است.
IMG_20151125_220617

اسفندارپور با بیان این که خدمت به مردم بسیار ارزشمند است اگر در قالب عشق باشد، اظهارداشت: عشق، عامه است و اگر با عصای عشق به سمت جلو حرکت نکنی نمی توانی به آخر جهان برسی و این بدان معناست که با نگاه عشق به جهان هستی نگاه کنی و عاشقانه به مردم عشق بورزی و خدمت کنی.

IMG_20151125_215141
وی گفت: برخی می گویند فلان کس هروقت گرفتاری دارد و محتاج است به مسئولی رجوع می کند . باید گفت چه اشکالی دارد که کسی به خاطر گرفتاری و نیازش به کسی مراجعه کند و از طرفی آدم باید لیاقت داشته باشد گرفتاری دیگران را رفع کند و این سرمایه ی ارزشمندی است.
IMG_20151125_214731
اسفندیارپور بیان داشت: ما در طول تاریخ نشان داده ایم که مردم قهرمان گرایی هستیم و این درحالی است که نباید به خاطر مثلا قدرت های جسمی کسی او را قهرمان دانست بلکه باید حول محور تفکر و توانایی های فکری کسی چرخید. وی ادامه داد: شکرخدا امروز تفکری ایجاد شده است و طلیعه ی صبحی دمیده است که مردم به آن پیوسته اند و این ارزشمنداست. اسفندیاری افزود: در جوامع همسایه و بزرگ جریان هایی وجود دارد که عایق هستند و لایه هایی دارند که نمی توان از آن ها عبور کرد اما به حمد خداوند در کوهدشت جریان و روندی به صورت هادی شکل گرفته است و برخلاف استان بزرگی چون تهران که از روی لیست انتخاب می کنند در کوهدشت به یک تفکر رای می دهند با این که قبیله های بسیاری دراین شهر وجود دارد.
IMG_20151125_221706
 
علی اصغر اسفندیارپور تصریح کرد: هشت سال کشور را عقب انداختند و به جای بررسی پروژه ها و طرح برنامه ها…کار رییس جمهور ما در سفر به استان به استان خلاصه شده بود و امروز حتی کسانی که خود با آن دولت کار کرده اند اعتراف می کنند که خراب کرده اند.
IMG_20151125_215421
وی گفت: اصلاحات یک روش درون نظام است برای کارکردن و ما اعتقاد داریم اگر با این روش و این سیستم حرکت کنیم خیلی پیشرفت می کنیم.وی افزود: ما برای جریان مقابل هم احترام بسیار قایل هستیم و اصلا منکر وجودشان نیستیم اما وقتی مقایسه می کنیم می بینیم که این روش ( اصلاح طلبی ) بهتراست و می توان با آن بهتر حرکت کرد.
منبع: هومیان‌نیوز

  1. شهروند

    متاسفانه سخنران ویژه ادبیات نامناسبی دراین نشست داشت .ماباید دربیان مطالب ادبیات گفتاری رارعایت کنیم مثلا”وی گفت:”ما وجود رقبا را انکار نمی کنیم”!این جمله یعنی چه؟چرا ما یادگرفته ایم برای بزرگ کردن خودمان ،دیگران را تخریب کنیم؟چرا فقط یادگرفته ایم دیگران را کوچک بشماریم؟خداوکیلی بروید تبلیغات انتخاباتی غیر مسماانان را بررسی کنید آیا به همدیگر تهمت میزنن؟سخنران این نشست به جای بیان افکار واندیشه های ایجابی ومثبت اصلاح طلبان ،غالبا”آسیبهای طیف مقابل را مطرح کرد .آقایان خداوند قضاوت خواهد کرد برخی ازما نشانه های خداوند را درزندگی مشاهد ه میکنیم ولی باز تهمت میزنیم به همدیگر؟البته ناگفته نماند تعدادی از دوستان اصلاح طلب را سراغ دارم که منطق- مستدل وبامعرفتند.

  2. ناشناس

    به نظر می رسد شیوه ای که اصلاح طلبان در پیش گرفته اند اصلاح طلبی بیشتر به درد ….می خوردتاپیشرفت

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان