شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » اصلاح طلبان به دنبال وحدت ملی و آشتی ملی اند

IMG_6574-576x400

 سید مهدی موسوی، رییس کمیته انتخابات احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب استان لرستان با صدور پیامی در خصوص انتخابات پیش رو موضوعاتی را مطرح کرده که بدین شرح است:

بسمه تعالی
جریان فکری و اندیشه پویای مردمی اصلاحات را باید به شکل نظام‌مند به پیش‌برد و بدین‌راهکار و راه حل احزاب وتشکل‌های مدنی رسمی و دارای شناسنامه که می‌تواند بخش اعظمی از جامعه و مردم را نمایندگی داشته باشند.اصلاحات خاستگاه‌اش مردم بوده و هست، از بدو آغاز از پایین به بالا حرکت اصلاحی و اصلاحات شکل گرفته است و تاکنون تلاش‌های زیادی صورت‌گرفته که اصلاحات را با بن‌بست و شکست مواجهه و یا به حاشیه برانند و یا در درون خود تلاش شده است که مصادره به مطلوب نمایند و قیم مآبانه برخورد کنند اما چون ماهیت اصلاحات مردمی است و قائم به شخص و گروهی نبوده، لذا به حیات خود توسط مردم استمرار و تداوم بخشیده است.

اکنون در شرایط فعلی و حاکمیت دولت تدبیر و امید اصلاح طلبان ذی‌حق‌ترین وسزاوارترین هستند که از دولت مطالبات مردم را دنبال و حمایت خود را از دولت اعلام نمایند و مطالبات مردم را به گفته امام صادق که سه چیز است:

۱-امنیت ۲-عدالت ۳-رفاه و رعایت حقوق شهروندی که سه چیز است:

۱-امید ۲- آرمش وثبات ۳- کرامت همگان

و اصلاح طلبان در انتخابات پیش‌روی به دنبال وحدت ملی و آشتی ملی بوده که تأکید جدی برهمه‌ی مطالبات فوق الذکر دارند.

و دراین مقطع حساس از انقلاب، نظام و کشور که دو انتخابات پیش روی خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را داریم، ضمن تأکید براعمال قانون درابعاد مختلف در انتخابات چه در حد اجرا و چه درنظارت از سوی مجریان و ناظران.

به دوستان و هم‌فکران وعزیزان اصلاح طلب درسراسر استان هشدار می‌دهم که از تفرق‌‌ و تشتت بر حذر و دچار حاشیه سازی نشویم و نشوید و توفیق را در درون اردوگاهی اصلاحات انسجام و یکپارچگی بدانیم و بدانند که ان شاالله البرکـه مع الجماعه ویدالله مع الجماعت است و از همه ی قابلیت ها استفاده نمودن با مشارکت فعالانه و امید و نشاط و پویایی در فعالیت ها در مسیر امر بسیار مهم انتخابات و رعایت نظام‌مندی و قانونی عمل نمودن همه‌ی رفتارهای انتخاباتی و در چهارچوب و ظرفیت (احزاب و تشکل‌های مدنی اصلاح‌طلب) در قالب کمیته وستاد انتخابات که با حضوردبیران محترم ومسئولان احزاب و تشکل های اصلاح‌طلب و استفاده و مشورت از تمام قابلیت‌ها و شخصیت‌های حقیقی‌ و حقوقی مثل نمایندگان ادوار و اساتید دانشگاه‌ها و جوانان ودانشجویان، بانوان، بزرگان، معتمدین و منتفذین و جمع های اصلاح‌طلب سراسر استان وشهرستان‌ها، اصحاب رسانه وقلم، علمای تحقیق و پژوهش، تصمیم‌گری و تصمیم‌سازی خواهد شد  وان‌شاالله به عنوان نماینده شما مردم شاهد انتخاباتی پرشور و شعف و امید و نشاط با حضور و مشارکت بالای مردم نجیب و شریف استان با انتخابات آگاهانه و آزادانه و عالمانه باشیم.

احزاب و تشکل های اصلاح‌طلب استان به شرح ذیل:

۱-حزب همبستگی

۲-حزب مردم سالاری

۳-حزب کارگزاران

۴-حزب کار اسلامی

۵-حزب اراده ملت

۶- حزب ندا
۷- حزب اتحاد ملت
۸-حزب اعتماد ملی
۹-مجمع روحانیون مبارز
۱۰-مجمع نیروهای خط امام
۱۱-انجمن اسلامی مهندسان
۱۲-انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه
۱۳- انجمن اسلامی معلمان
۱۴- انجمن اسلامی پزشکان
۱۵- خانه کارگر
۱۶- انجمن اسلامی دانشجویان استان دانشگاه استان
۱۷- انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی استان
سید مهدی موسوی رئیس کمیته انتخابات/ منبع کاسیت

  1. علی

    نشد که یک بارر عکسی خندان از اقای موسوی ببینیم همیشه …..

  2. شهروند

    آقای سردبیر لطفا اصلاح کنید موارد زیررا:
    ۱- عکس وبشینه کدخداها را بردارید(نازطلا) این حرفا دیگه خوندشون هم وقتگیره و در شأن این سایت خبری نیست
    ۲- چند شب پیش در خصوص داروخانه های هلال احمر که مجوزشان مشکل داره در تلویزیون با حضور دکتر دیناروند ونماینده صنف داروخانه داران بحث شد وزیر سوال رفت ودیگه نیاز ی به این تحلیل دارایی نیست .
    لطفا بردارید
    ۳- از حکوت مهر علی خان گفتید. بردارید
    ۴-رشادت های حسین خان!!
    در قسمت تاریخی می توانید از فعالیت های اشخاصی مثل دکتر آرمین در پلدختر یا هوشنگ اعظمی یا دکتر نیکویی در کوهدشت بحث کنید
    ۵- تاریخ باستانی لرستان اخصا کوهدشت وپلدختر وبزارید
    مطالب وانتقاد زیاد است شما ببخشید اگه توجه کردید وعمل بقیه انتقادها را نیز می فرستیم
    باتشکر

  3. اطلاح طلب واقع بین

    اصلاح طلبی یعنی چی؟؟ یعنی بوجود آمدن اصلاحات و تغییرات . خب این یک نسخه کلی ندارد هر جایی به اقتضای شرایطش باید اطلاح امور صورت بپذیرد…… در “””””پلدختر””””””””
    “اصلاحات” از ۸سال پیش شروع شده این مهم است که شما این باور را داشته باشید .دنبال انظباق ۱۰۰%ای در برهه ای کوتاه نباشید.همین که مردم الان از انحصار خارج شده اند موفقیت بزرگی است ،امیدوارم با درک اوضاع منطقه وخطرات تهدید کننده و واکاوی دقیق اذهان عموم موضع گیری شتاب زده ای در پلدختر نداشته باشید
    پلد ختـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر در حال گذراست این را دقت کنید.

  4. اصلاح طلب واقعی

    خدمت سروران ومخاطبان خود عرض سلام وادب دارم،بنده وهمفکرام که اصلاح طلب هستیم وخواهیم بود اصلا اقای ….. رو اصلاح طلب نمیدونیم وایشون سابقه …..دارن وکارنامه ایشون پر ازحاشیه است درصورتی اصلاح طلب کار حاشیه نداره وحاشیه رو جمع وجور واصلاح میکنه مردم فزیب این….رو نمی خورند وبه پای حرف وحدیث این افراد نمیمونن فقط اون کسی یا کسانی که این فرد رو ……….. متاسفیم واین خط فکریش بیشتر با ……….. واقای ……..میخوره وسلام اینو لطفا اقای دموکراسی بذاریدوسانسور نکن

  5. ملکشاهی

    درود بر موسوی عزیز ودوس داشتنی . ما باید به هر کسی که جناب موسوی میگه رای بدیم تا اتحاد زیاد بشه

  6. علی دوست اصلاح طلب

    موسوی مرد خوبی است سید نباید همیشه خنده رو باشد باید مثل موسوی باشد ایشان فردی کاردان ونترس آفرین بر چنین مردی این مطب درجواب آقای علی دوست عزیزم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان