شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » اصلاح طلبی ام مبهم نبوده است

%d8%b5%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d8%ae%d8%a7%d9%86-%d8%a8%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%d8%af%db%8c%db%b2-%db%b9%db%b5

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شو ای اسلامی گفت: مطالبات انباشت شده و موانع فرهنگی و ضعف مدیران از جمله موانع توسعه استان از دیرباز تا کنون بوده است.

به گزارش بلوطستان دکتر محمد بیرانوندی در حاشیه بازدید خود از دفتر هفته نامه شهاب آسمانی با اشاره  به موانع توسعه استان ، افزود: توسعه استان از دیرباز تا کنون با موانعی مواجه بوده که موانع فرهنگی ،عدم تحرک مدیران و مطالبات انباشت شده و تاریخی از جمله این موانع به شمار می رود.وی اظهار داشت: در حوزه فرهنگی معتقدم نیازمند کار فرهنگی هستیم که این مانع برطرف شود.

بیرانوندی گفت: مردم در حوزه کار فرهنگی نقش برجسته ای دارند و باید این نقش را خیلی پررنگ ایفا کنند .عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم نباید دور بگیرند و توقع داشته باشند در زمینه کار فرهنگی و بر طرف کردن موانع فرهنگی توسعه استان بیاید محور شود.

دکتر محمد بیرانوندی خاطر نشان کرد: در بحث ضعف مدیران و عدم تحرک آنها برای توسعه استان ما با یک ضعف تاریخی باز مواجه هستیم و لذا باید مدیران با تمام وجود هم و غم شان صرف انجام کار شود نه ماندن در عرصه مدیریت .

وی افزود: واقعیت این است که برخی مدیران آنطور که باید و شاید عمل نمی کنند و باید بیش از این که شعار گرا باشند باید عمل گرایی را سرلوحه کار خود قرار دهند. نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شو ای اسلامی گفت: بخشی از مشکلات استان که مانع توسعه لرستان شده است همان مطالبات انباشت شده ای است که با وجود تلاش و فعالیت های انجام گرفته هنوز نتوانسته است به توسعه استان کمکی شایان کند.

وی افزود: با وجود تلاش ها و اقدامات خوبی که الان دارد انجام می شود اما باز هم عقب هستیم . بیرانوندی تصریح کرد: گاهی مواقع ممکن است تلاش های دولتمردان استان در مقابل سایر استان ها جلوتر هم باشد اما چون در گذشته کم کاری صورت گرفته و مطالبات انباشت شده هنوز هم عقب هستیم .وی عقب ماندگی تاریخی را مانع اصلی توسعه استان برشمرد و افزود: باید بستر فرهنگی به خوبی فراهم شود و در این بین نقش مردم غیر قابل انکار است و در وهله دوم نیز نگاه پروژه محور با بازده زمانی مشخص و قابل تعریف برای مردم توسط مدیران در اولویت قرار گیرد و به سمتی برویم که عمل گرا باشیم زیرا شعار گرایی هیچ ثمری ندارد.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص دیدگاه برخی اصلاح طلبان در خصوص عدم تمایل او به طیف اصلاحات لرستان نیز گفت: عملکرد اشخاص در گذشته قطعا در آینده همان شخص نمایان خواهد شد و چنین نیست که شخصی بهش یوه ای مبهم عمل کند.
دکتر بیرانوندی تصریح کرد: من در زمره اصلاح طلبانی نبوده ام که فعالیتی مبهم داشته باشم آنهایی که خودشان در فعالیت های اصلاح طلبان لرستان حضور نداشته اند به این گمانه زنی ها دامن می زنند .وی گفت: افرادی که اصلاح طلب هستند می دانند که من اگر از آنها اصلاح طلب تر نباشم قطعا میزان اصلاح طلبی من کمتر نیست مضاف بر اینکه هم اینک تنها نماینده لرستانی عضو فراکسیون امید هستم و این نشان می دهند گرایشات فعالیتی من به چه سمتی است.
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تعدادی مغرض سعی می کنند این گمانه زنی های شخصی را در سطح جامعه ایجاد کنند در حالی که من غرض ورزی های آنها را می بینم اما چون لایق پاسخ نیستند سعی می کنم در قبال این اظهارات سکوت پیشه کنم .
وی به عملکرد استاندار لرستان نیز گریزی زد و گفت: استاندار لرستان شخصی بسبار پرتلاش است . وی با تاکید بر لزوم حرکت برای توسعه استان افزود: استاندار لرستانی در لابی گری با مدیران ارشد دولت و وزرای کابینه بسیار قوی عمل می کند اما نباید فراموش کرد که استاندار نمی بایست هم خودش استارت زننده کاری باشد و تا پایان نیز آن را را به تنهایی ادامه داده و به سرانجام برساند.
بیرانوندی گفت: لازم است برای مکمل لابی گری های استاندار و تلاش های ارزنده او مدیران پرتلاش و پرکاری را نیز داشته باشیم که در مسیر فعالیت استاندار را یاری دهند.

  1. لر اصیل

    اصلاح طلبی شما به چه دردی می خورد لرستان کار و تلاش و بودجه می خواهد نه اصلاح طلب

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان