شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » اعضای اصلی هیئت نظارت بر انتخابات کوهدشت و سلسله تعیین شدند

در احکامی که از سوی ریاست هیت نظارت بر انتخابات استان صادر شد یونس قبادی، حسن نصرتی و فریدون سوری به ترتیب به عنوان مسئول و اعضای اصلی هیئت نظارت بر انتخابات در شهرستان کوهدشت تعیین گردیدند. به گزارش بلوطستان، یونس قبادی به عنوان رئیس هیئت حسن نصرتی و فریدون سوری به عنوان قائم مقام و عضو اصلی بر انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری نظارت خواهند کرد.گفتنی است فریدون سوری رییس سابق اداره آموزش و پرورش کوهنانی است و حسن نصرتی رییس فعلی اداره ثبت و اسناد شهرستان کوهدشت می‌باشد.

Untitle1d-1

گفتنی است در جلسه‌ی شورای اداری شهرستان سلسله که ظهر روز دوشنبه با حضور، امام‌جمعه، فرماندار سلسله و رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان لرستان تشکیل شد،اعضای هیئت نظارت بر انتخابات این شهرستان نیز مشخص شدند و آقایان نورمحمدی، حسنوند و امیری به ترتیب به عنوان مسئول، قائم مقام و عضو اصلی هیئت نظارت بر انتخابات سلسله معارفه گردیدند. به گزازارش بلوطستان و به نقل از فارس، امام جمعه موقت الشتر در جمع مدیران شورای اداری گفت: مدیر باید در خدمت‌رسانی به مردم فارغ از هرگونه نگاه حزبی و قومیتی بر اساس شعار سال باعث ایجاد وحدت بین مردم و مسولان باشد. حجت‌الااسلام والمسلمین علی صالحی تواضع، همدلی با مردم را از جمله شاخصه‌های مدیریت اسلامی برشمرد که همه مدیران ملزم به رعایت آن هستند. در ادامه فرماندار سلسله حضور مردم در صحنه را مهمترین مولفه نظام اسلامی دانست و گفت: انتخابات بهترین موقعیت برای نمایش حضور و همبستگی ملت است.
قدرت الله فلاح‌نژاد اظهار داشت: باید به انتخابات از منظر داخلی و خارجی نگریست و در عرصه جهانی حضور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است. فرماندار سلسله با اعلام این خبر که بر اساس سرشماری سال۹۰ جمعیت شهر ستان ۷۳هزار و ۱۵۴ نفر است، گفت: امسال تعداد صندوق‌های اخذ را از ۷۸ شعبه‌ای که در انتخابات گذشته ایجاد شده است بیشتر می‌شود. فلاح‌نژاد از آمادگی شهرستان و هیئت‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات نیز خبر داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان