شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » الحاق حوزه انتخابی شهرستان رومشکان با پلدختر کاملا کارشناسی شده است / جاده رومشکان به ایلام اعتبارمی خواهد

 
فرماندار-رومشگان-218x300
فرماندار رومشکان الحاق رومشکان به حوزه انتخابیه پلدختر را امری کارشناسی شده عنوان کرد. محمدی نژاد با بیان این که شهرستان کوهدشت بسیار گستره است، گفت: تا امروز به صورت کتبا یا رسما چیزی به ما اعلام نشده و اعلام نکردیم ولی نظر بنده مثبت است طرح کاملا کارشناسی شده می باشد.
فرماندار رومشکان دربخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: اعتبارات در نظر گرفته برای شهرستان صدرصد تخصیصی است.وی ادامه داد: سرجمع اعتبارات در نظر گرفته برای شهرستان ۲۵ میلیارد است که سهم خشکسالی و تامین آب شرب و امور عشایر ۶میلیارد، بحث راههای شهرستان ۷ میلیارد، بحث شهر و امور شهری ۲ میلیارد، در بحث روستایی و دهیاری یک میلیارد، برای تجهیز و ساخت ادارات نیز اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد در نظر گرفته شده است .
محمدی نژاد بیان داشت:امسال در بحث خشکسالی و تامین آب برای شهرستان با پیگیری استاندار قرار است اکیپ فنی در منطقه مستقر شود،میان مدت (حفر چاه در چهار نقطه مختلف برای تامین آب با برداشت۲۰۰ لیتر در ثانیه ) و بلند مدت تامین ۲۵ میلیون متر مکعب لیتر آب در سال از سد سیمره جهت آب شرب شهری و روستایی که نظر بنده این است که اگر خواست جمعی مسئولین استانی پشت این قضیه باشد به امید خدا اجرایی خواهد شد.
فرماندار رومشکان در ادامه گفت در ماه مبارک رمضان با سرکشی به ۲۵ روستا و شرکت در نماز ظهر و شنیدن حرفهای مردم و بیان مشکلاتشان، مشکلات شهرستان در ۶ مسئله تقسیم شده که خیلی خوب گزینش شده عبارت از آب، گاز، جاده، برق، بهداشت و صنعت است که برای این مشکلات برنامه ریزی شده که تا پایان سال به امید خدا بخش زیادی از مشکلات رفع خواهد شد .
محمدی نژاد با بیان این که اتصال جاده شهرستان رومشکان به استان ایلام پیشنهاد و بحث شده باست، گفت:این پروژه به خاطر ساخت پل بزرگ نیاز به اعتبارات کلان دارد و و مورد بحث نمایندگان دو استان است در مورد بحث ادارات در حال اجراست و مکاتبات انجام گرفته و اعتبار تخصیص یافته و منتظر مجوز هستیم .
وی افزود: که اعلام کردیم به اداره آموزش پرورش استان، مردم متمکن که یک سمت دریاچه سد سیمره و سد سیمره در شهرستان قرار گرفته بهترین زمین برای گردشگری داراست قایقرانی اردوهای دانش آموزی و عمومی سرمایه گذاری کنن و ما در حد توانمان حمایت می کنیم.

برگرفته از: هومیان نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان