شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » امام جمعه جدید پلدختر پس فردا معارفه می شود

امام جمعه پلدختر

 امام جمعه جدید پلدختر جمعه این هفته معارفه خواهد شد.به گزارش بلوطستان و بر اساس شنیده های موثق حجت الاسلام میر عمادی نماینده و لی فقیه و امام جمعه خرم آباد روز جمعه هفته جاری با سفر به پلدختر و در جمع مردم این شهر امام جمعه جدید پلدختر را معارفه می کند. میرعمادی را در این سفر رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه همراهی خواهد کرد و احتمالا قبل از شروع نماز جمعه و معرفی حجت الاسلام محمد سوری بعنوان امام جمعه جدید، جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر برای معرفی وی تشکیل و بطور رسمی سوری بعنوان امام جمعه فعالیت خویش را آغاز خواهد نمود.

بر پایه این گزارش حجت الاسلام محمد سوری از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به مدت سه سال بعنوان امام جمعه جدید پلدختر منصوب و جانشین حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه پیشین می شود.وی مدیریت حوزه علمیه رضویه خرم آباد را بر عهده داشته است.

  1. ولایی

    تبریک می گویم امیدوارم حاج آقا سوری متوجه باشند در پلدختر حواشی زیاد است و باید با هوشیاری با حواشی سازی و مخلین آرامش جامعه برخورد کند همان هایی که وحدت را خدشه دار کرده و مسبب بسیاری از توهین ها به ایثارگران و نیروهای ولایی و خدوم شدند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان