شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » حجت‌الاسلام لروند -امام جمعه پیشین پل‌دختر- امام جمعه‌ی ایوان شد

حجت الاسلام علی‌محمد لروند امام جمعه پیشین پل‌دختر به عنوان امام جمعه جدید شهرستان ایوان معارفه شد. به گزارش بلوطستان حجت‌الاسلام لروند در آیین تودیع و معارفه امام جمعه ایوان که با حضور نماینده‌ی ولی فقیه در استان ایلام رونق گرفت، گفت: جدایی و دوری مسلمانان و جامعه اسلامی از قرآن و فرهنگ والا و انسان ساز قرآن باعث بروز همه مشکلات و گرفتاری‌هایی است که گریبان دنیای اسلام و منطقه را گرفته است. وی  اظهار کرد: هم اکنون بذر تفرقه و نفاق خودآگاه یا ناخودآگاه در دنیای اسلام روییده شده و این تفرقه حاصل فاصله گرفتن جامعه اسلامی از قرآن است.

وی با بیان اینکه هدف استکبار و آمریکا نیز افزایش این تفرقه در منطقه و ایجاد فضای رشد و امنیت برای اسراییل است، افزود: داعش زاییده و مولود استکبار است که به نام اسلام با اسلام و قرآن به مبارزه می پردازد. لروند ادامه داد: یکی از اهداف و برنامه های ائمه جمعه استفاده از تریبون نماز جمعه برای ترویج فرهنگ قرآنی و عملی کردن دستورها و رهنمودهای این کتاب انسان ساز است و هدف اصلی دشمن نیز جدایی و فاصله انداختن بین قرآن و خانواده ها است که برای رسیدن به این مقصود از همه ظرفیت ها از جمله تهاجم فرهنگی بهره می گیرند.

وی ضمن تقدیر از مردم شهرستان بخاطر استقبال پرشور از وی، گفت : خدا را شاکرم در جمع مردمی غیور ولایت مدار هستم که دارای پیشینه ای درخشان می باشند. بر پایه گزارش خبرگزاری ایرنا  در پایان جلسه شورای اداری حکم امام جمعه شهرستان توسط آیت الله لطفی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام به حجت الاسلام لروند تقدیم گردید.

  1. مرادی

    این انتصاب را باید به فال نیک گرفت به حاج آقا سوری خیر مقدم می گوییم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان