شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » انتقاد از اختصاص پیدا نکردن اعتبارات ماده ۱۸۰ به لرستان

 
1605297

 رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از اختصاص پیدا نکردن اعتبارات ماده ۱۸۰ به لرستان انتقاد کرد.به گزارش بلوطستان به نقل ازمهر  الهیار ملکشاهی  در جلسه شورای برنامه ریزی لرستان در سخنانی با انتقاد از اختصاص پیدا نکردن اعتبارات ماده ۱۸۰ به لرستان در قالب بودجه سال ۹۴ اظهار داشت: متاسفانه طی سال گذشته این اعتبارات از سوی دولت برای لرستان تخصیص پیدا نکرد.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات ماده ۱۸۰ برای ایجاد توازن بین استانهای کم برخوردار و برخوردار است گفت: این در حالی است که این اعتبارات طی سال گذشته در هیچ کدام از استانهای کشور از جمله لرستان اختصاص پیدا نکرد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه در بودجه سال ۹۴ حتی یک ریال از اعتبارات ماده ۱۸۰ به لرستان به عنوان استانی کم برخوردار تخصیص پیدا نکرد افزود: این امر یک ظلم مضاعف در حق مردم این استان است که امیدواریم دولت این امر را در لرستان جبران کند.

ملکشاهی با تاکید بر اینکه این مطالبه مردم لرستان باید به طور جدی پیگیری شود گفت: امیدواریم در بودجه سال ۹۵ اعتبارات ماده ۱۸۰ برای لرستان در نظر گرفته شود.

  1. بالاگریوه

    … رای…

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان