شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » انتقاد از بی‌توجهی مسئولان و رسانه‌ها به سیل استان لرستان/ مرگ سه دانش‌آموز و مفقود شدن یک معلم

علی کائیدی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت٬ با یادآوری وقوع سیل در استان لرستان از بی‌توجهی مسئولان به این حادثه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در پی وقوع سیل در این استان ۲ خودور و سرنشینان آن مفقود شده‌اند.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه در پی وقوع سیل در استان لرستان معلمی با سه دانش‌آموز مفقود شده اند٬ افزود: معلمی که برای کمک به دانش‌آموزان مجروح خود در حال انتقال آنان به بیمارستانی در مرکز استان بود در حین گذر از پل شوراب درگیر سیلاب شده و جانشان را از دست دادند.
وی ادامه داد: در حال حاضر جسد سه دانش‌آموز مذکور پس از ۲ روز پیدا شده اما کاظم صفرزاده معلم فداکاری که جان خود را برای نجات دانش‌آموزان به خطر انداخت هنوز پیدا نشده است.
کائیدی با انتقاد از عملکرد مسئولان امداد و نجات برای بهبود وضعیت استان پس از وقوع سیل٬ گفت: متاسفانه سیل خسارت‌های زیاد به استان وارد کرده که هنوز برآورد هم نشده است.
وی با بیان اینکه وظیفه وزیر آموزش وپرورش ارجاع نامه‌ یا پیام تسلیتی در پی مرگ معلم فداکار بود٬ گفت: با وجود اینکه شکی در فداکاری معلم مذکور نبوده و اقدام وی کمتر از فداکاری ریزعلی خواجوی نیست اما هیچ رسانه‌ای با وجود اینکه هنوز جسد وی پیدا نشده خبری از گذشت و ایثار وی منتشر نکرده است.
این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با یادآوری رسانه‌ای شدن حادثه شین‌آباد یا کوتاه کردن مو از سوی معلمی که دانش‌‌آموز وی در اثر بیماری موی خود را از دست داده بود٬ افزود: چرا نباید ایثار و فداکاری معلمی که جان خود را برای نجات دانش‌آموزان به خطر انداخته و هنوز نیز جسد وی پیدا نشده رسانه‌ای شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: خواسته مردم از مسئولان هلال‌احمر تسریع در روند جستجو برای یافتن جسد معلم فداکار است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان