شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » انقلاب متعلق به همه است و اختصاص به گروه خاصی ندارد

برنامه‌های دهه فجر امسال باشکوه‌تر از قبل برگزار می‌شود

امام جمعه پلدختر گفت:انقلاب اسلامی متعلق به همه است و اختصاص به گروه خاصی ندارد.به گزارش بلوطستان حجت الاسلام محمد سوری با عنوان این مطلب در جلسه ستاد دهه فجر پلدختر افزود:هر کس خود را وابسته به انقلاب و مدافع دین و لی فقیه بداند انقلابی است.
وی با بیان اینکه اختلاف سلیقه در نظام جمهوری اسلامی امری طبیعی است،افزود: به رغم اختلاف سلیقه ها در برخی نکته ها ما اشتراک نظر داریم و آن اشتراکات خطوط قرمز ماست. امام جمعه پلدختر اصل نظام و لی فقیه را خطوط قرمز همه آحاد مردم عنوان کرد و گفت:مسئولین وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید از دستاوردهای نظام اسلامی صیانت کنند.
حجت الاسلام سوری افزود:حرکات مردم ما بر اساس اعتقادات دینی و ملی است و چون عقیده ملت ما شیعی است و شیعه هم تفکر ماندگاری بوده است.وی تصریح کرد: یکی از رموز ماندگاری انقلاب اسلامی منبعث بودن آن از قیام اباعبداله الحسین علیه السلام بوده و همین امر باعث ماندگاری انقلاب ملت ایران بوده است.
وی گرامیداشت انقلاب اسلامی را ناشی از اعتقادات دینی و ملی مردم ایران ارزیابی کرد و گفت:گرامیداشت انقلاب دستور االعملی نیست و برآمده از حرکت مردمی است و به همین دلیل باید سالگرد پیروزی انقلاب با شکوه خاصی برگزار شود.
امام جمعه پلدختر با بیان اینکه انقلاب ما در قیاس با سایر انقلاب ها ممتاز بوده است،افزود: انقلابی مانند انقلاب ما نیست زیرا حضور رهبری در راس نظام و انگیزه های دینی ملت ایران به همراه فرهنگ ایثار و شهادت و نیت های الهی رهبری حضرت امام خمینی “رهک همه از عواملی است که انقلاب ما ممتاز کرده است.

جت الاسلام سوری افزود: کمیته های فعال ستاد دهه فجر شهرستان شکل گرفته تا در این زمینه بتوانند در گرامیداشت ایام الله پیروزی انقلاب برنامه های کیفی تر و با هدف روشنگری اهداف انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار دهند .

امام جمعه پلدختر گفت: نباید اجازه داد برنامه های جشن انقلاب و فضای تبلیغاتی دستاوردهای نظام اسلامی، جولانگاه و ابزار تبلیغات انتخاباتی بعضی از کاندیداها شود و به گونه ای نباشد که ابزار انتخاباتی شود و به دور از رنگ و بوی سیاسی برگزار شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان