شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ایده فرا اصلاحات استارت خورد، تحولگرایی در راه است

Image result for ‫امیر ناصر غلامرضایی‬‎

تضارب اندیشه و تبادل گفتار راه دست یازیدن به بهترین روش برای زیستن مسالمت آمیز در کنار هم ، و راه تحمل یکدیگر و راه تعامل است . تضاربها و تبادلها منتج به سیاست ورزی و سیاست پیشه گی گردید که نهایتا تشکیل احزاب سیاسی و تاسیس نهادهای مدنی ره آورد نیاز بشر به دانش و فهم و فرهنگ سیاسی شد به قول برتراند راسل با توجه به تاثیر سیاست بر چند و چون جامعه اگر کسی نسبت به سیاست و وضعیت جامعه خود بی تفاوت باشد نباید او را یک شهروند با خاصیت نامید .

بدین منظور برای اینکه ثابت کنیم بی خاصیت نیستیم و همگان بدانند اهل تعامل و تضارب و تبادل اندیشه و اهل گفتگو هستیم و برای اینکه اعلام کنیم در کنار مردم و برای مردم خواهان بهترینها برای مردم هستیم در راستای قانون دموکراسی و مبتنی بر جمهوریت نظام و در کنار مدنیت حاکم بر جامعه به فکر آن افتادیم که در کنار دوستان اصلاح طلب معتدل و نواندیش ، متفکر، دلسوز، اهل درد و اهل تعامل مان به مدد خدای متعال، تشکیلات سیاسی فراگیری در این استان راه‌اندازی کنیم به نام “جبهه تحولگرایی ایران اسلامی” که مقدمات کار آن انجام شده و در آینده نزدیک بیرق بیداری را در کنار سایر تشکیلات سیاسی برافراشته خواهیم نمود.این مرام همان ایده وفرا اصلاحات است که وعده تحقق آنرا به همشهری عزیز داده بودیم ، در آستانه تحقق آن هستیم منتظر خبرهای جدید باشید.

امیر ناصر غلامرضایی / بلوطستان

  1. حمزه قبادی

    اصلاح طلب نواندیش خرافه گرانیست!

  2. نیشخند

    بهت برنخوره داداش! این عکس وژستت رو اعصابه…البته دروغ چرا اوایل اسباب نیشخندمون می شد اما الن رو اعصابه ….ای فرا اصلاحاتی ،اصلاحش کن …..

  3. اشنا

    ادم باید اصول مشخصی داشته باشد نه یک روز دم از اصلاحات بزند و روز دیگر به امید تایید به سران اصلاحات بتازد.درود بر اصولگرایان و اصلاح‌طلبان ثابت قدم. بدان که جز هیچ طیفی نیستی. این ره که میروی به ترکستان است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان