شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » باید چهره شهر های استان را در رابطه با مواد مخدر پاک کنیم

1424578958164جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان کوهدشت برگزار شد.دراین جلسه غلامرضا آقا میرزایی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان لرستان  گفت :  در طول این مدت کم  که در ستاد مبارزه باموادمخدر لرستان آغاز بکار کرده ام با مدیرانی که عضو شورا هستند ، با ائمه جمعه ، فرمانداران استان ، نماینده ولی فقیه در استان و … ارتباط خوبی برقرار کرده ایم و انشاالله با تمام توان و به جد دنبال این هستیم که با همکاری همه عزیزان بحث مواد مخدر و تولید و توزیع آن در استان ریشه کن کنیم .
رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان افزود : در حال جمع بندی برنامه هایی هستیم که  در جلسه ای که به زودی در مرکز استان برگزار می شود برنامه های عملی مان را اعلام کنیم ، وی تصریح کرد:برای مبارزه بامواد مخدر پای کار بیایند و بتوانیم این فاجعه عصفناک را از استان از بین ببریم .
وی گفت : ما برای ستاد برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی تعریف کرده ایم .آقامیرزایی اظهارداشت: باید چهره شهر های استان را در رابطه با مواد مخدر پاک کنیم ، انشاالله به این فکر هستیم که در ایام نوروز در سطح شهرهای استان هیچ گونه متکدی و یا کارتن خوابی نداشته باشیم .

222222

حجت السلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت  نیزگفت : ما باید کاری کنیم که زمینه جرم را از بین ببریم .وی افزود:دشمنان نظام  در فکر این هستند که مردم کشور ما را پوک کنند و از آنها سواری بگیرند .امام جمعه کوهدشت گفت:همه باید هوشیار باشیم ، در این راستا صدا و صیما نقش مهم و اساسی دارد ، در فضای مجازی ، رسانه های دیداری و شنیداری جای کار بسیاری وجود دارد .
وی گفت : سه چیز انسان را نابود می کند : بیکاری ، جوانی و سرمستی ، پول و قدرت (فراغت)، اگر ما برای جوانانمان برنامه نگذاریم دشمن برای آنها برنامه می گذارد ، ما باید به وضع جوانان و مشکلات بیکاری آنها رسیدگی کنیم .
محمدی فرماندار کوهدشت نیز گفت : در طول این مدت برنامه های خوبی داشته ایم ، کارهای خوبی صورت گرفته ، اما هر روز به تعداد معتادین افزوده می شود و این نشان می دهد که کم کار کرده ایم .فرماندار کوهدشت افزود : بحران هویتی در جامعه وجود دارد که دارد ما را تسخیر می کند .وی گفت: با یک جلسه و دو جلسه کار پیشرفت نمی کند ، باید تلاش کنیم ، کوشش کنیم ، فداکاری کنیم ، جهاد کنیم ، شاید بتوانیم کاری انجام دهیم .
فرماندار گفت : امکانات شهرستان در حد صفر است .محمدی تصریح کرد: در بحث زیر ساختها مشکل داریم ، هزینه های که در این زمینه می شود خیلی کم است ، شهرستان هایی مثل کوهدشت که کشفیاتی داشته اند و دارند در این زمینه کار می کنند باید تشویق شوند. وی اظهارداشت:در ۱۰ ماه گذشته ما ۷۵۰ کیلوگرم از انواع مواد مخدر کشفیات داشته ایم ، بیشترین کشفیات را در دی ماه داشته ایم .محمد کرم محمدی افزود : کوهدشت به بارانداز تولید مواد مخدر صنعتی تبدیل شده است ،ما نقطه اتصال به جنوب شرق ، جنوب و جنوب غربی ، به استانهای اصفهان ، شیراز ،کرمان ،سیستان بلوچستان ، بوشهر و بندر عباس هستیم ، مسئولین باید به وضع موجود رسیدگی کنند .
فرماندار کوهدشت در پایان گفت : کوهدشت مراکز تفریحی ندارد ، ما نمی گذاریم بچه هایمان بخندند ، غرب بهترین بلا را بر سر ما می آورد ، آنها نقشه دارند بچه هایمان را از ما بگیرند ، ۹۰ درصد بچه هایمان در خطر هستند ، از همه مسئولین استانی و کشوری استدعا داریم نهاد های ما را ببینید ، به وضع موجود کوهدشت رسیدگی کنید .

1424583750324

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان