شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » با حکم استاندار لرستان بخشدار مرکزی دلفان عزل شد

33-3

بخشدار مرکزی دلفان عزل شد. به گزارش بلوطستان با حکم استاندار لرستان  محمدرضا امرایی بخشدار کاکاوند باحفظ سمت بعنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان دلفان منصوب شد. آئین معارفه سرپرست جدید بخشداری دلفان باحضور پرویزپور مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان در فرمانداری دلفان برگزار شد. امرایی در مقطعی بخشداری مرکزی کوهنانی در دولت تدبیر و امید و بخشداری معمولان در دولت اصلاحات را برعهده داشته است.

گفتنی است بخشدار معزول دلفان در نامه‌ی سرگشاده‌ی  به نماینده‌ی اصولگرای این شهرستان، منتشرشده در ۲۸ آبان ۹۵،  برخلاف تفکیک قوا و سلسله مراتب اداری، جهت حل یک مشکل مربوط به دستگاه‌های اجرایی (تعریض یک جاده‌ی روستایی!) به نماینده‌ی مجلس متوسل شده و در ضمن آن نامه، علاوه بر بیان القاب و اوصافی برای نماینده (از قبیل: « دستان گره‌گشا در پی آن همه سال انتظار»! «دعای اجابت شده‌ی شهر شهیدپرور من»!)، ضمن نایدده گرفتن خدمات دولت در این شهرستان ،نماینده مردم را عامل اصلی انجام پاره ای فعالیت در دلفان عنوان کرده بود.

عزل عباس قهرمانی بخشدار مرکزی دلفان قطعا بی ارتباط با نامه او به رستمیان نماینده سلسله و دلفان نبوده و اصلی ترین عامل برای برکناری او همین نامه ارزیابی می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان