شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » با خدا معامله کردیم و این معامله برای نجات کشور بود

به گزارش بلوطستان بهرام بیرانوند برای نخستین بار بطور مفصل به چرایی رفتارش با ظریف پرداخت:

وی با بیان اینکه «با خدا معامله کردیم و این معامله به قصد قربت ، برای نجات کشور از  « خطری بزرگ و عظیم »  بود. گفت: رسانه ها از ظریف حمایت بی حد و حصری انجام دادند.  عده ای او را جای امیر کبیر گذاشتند، مجسمه اش را درست کردند و برای دور بعدی ریاست جمهوری معرفی اش کردند. ولی مردم خبر نداشتند چه دسته گلی در مذاکرات به آب داده است.
کل مدت مذاکرات ، گفتند «  محرمانه » !! است. اینقدر که مردم از مذاکرات می دانند ما هم به عنوان نماینده ملت (همان  اندازه) از مذاکرات می دانیم. همچنان مذاکرات « محرمانه» !! ماند. این توافق ها و قراردادهای اقتصادی مربوط به زمان مذاکرات است.
وگر نه (مگر می شود)چند روز بعد از توافق ، قرارداد هواپیما جلو بیاید!!! اصلا باور نکنید. احتمالا اول توافقات دیگری صورت گرفته . بعد توافقات اقتصادی ، و بذل و بخشش کردن منافع حاصل از برجام .، و در آخر توافق سیاسی…

مذاکرات « محرمانه »!! ماند،  بخشنامه کردند که صدا و سیما ،رسانه ها و روزنامه ها «‌حق نقد»  ندارند!! ما در چنین شرایطی آن متن را نوشتیم و به مجلس بردیم. اول صبح که تریبون را باز نکردند ده ها نفر از نمایندگان از بنده حمایت کردند و شعار « مرگ بر آمریکا » را فریاد کردند. تا اینکه بالاخره تریبون باز شد. آقای ظریف با کار بی ارزشش به  آبروی ما لطمه زد  ،کاری کرد که جیبوتی هم علیه ما فحش داد. کاری کرد که دولت عربستان هم دارد لاف تهاجم میزند .
آنقدر در جریان مذاکرات کوتاه آمدند که به  جوان ما در فرودگاه تعرض کردند و آن را به دُهل زدند برای تحقیر ما. ابوطالبی را به عنوان نماینده  ایران به سازمان ملل معرفی کردند .آمریکا تا یکسال اجازه ورود  و ویزا نداد تا آخر عوضش کردند. ۵۰۰ حاجی ما شهید شدند و عربستان به وزیر ما اجازه ورود نداد. ظریف پیش امیر کویت زانو زد که شما واسطه شوید. در چنین شرایطی ؛ لازم بود ظریف  هوشیار شود  ، ایشان اصلا اجازه نداشت به جای رهبری و کل نظام تصمیم بگیرد. از آنطرف  میبینید که آمریکاییها  برای براندازی ما چهار میلیارد دلار پول اختصاص داده اند .
هشدار دادیم …  که نه تنها ظریف ،دیگری هم جرات نکند خارج از قواره اش و خارج از مصالح نظام و مردم عمل خود سرانه انجام دهد .  اگر از کنار ظریف به راحتی عبور می کردیم قدم های خطر ناک  بعدی را دیگران بر می داشتند.  کاری کردیم که غربی ها گفتند این کاربرای  ظریف هزینه داشت.

ما قصد متهم کردن آنها را نداریم. ممنون   زحماتشان … عرق ریختند …. اما دروازه حریف روبروست …   به عینه دیدیم که دارند به  دروازه خودی گل میزنند …

  1. امیرکبیر

    امثال شما دارند آبروی ما رو میبرند نه ظریف….
    چرا حقیقت رو پنهان میکنید!!!

  2. محسن

    حیف این صندلی ها

  3. ناشناس

    نشون دادی …

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان