شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بخش‌نامه و دستورالعمل‌های اداری را به نفع مردم تفسیر کنید

کارگروه اشتغال شهرستان کوهدشت، با حضور  رئیس کمیسیون قضایی مجلس، مدیرکل‌های  کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان و  تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، فرماندار کوهدشت، مدیر کمیته امداد کوهدشت و رؤسای بانک های عامل شهرستان کوهدشت در محل کمیته امداد امام خمینی(ره) کوهدشت تشکیل جلسه داد

به گزارش بلوطستان در ابتدای این نشست  کلیپی از  اشتغال و خودکفایی  مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کوهدشت پخش شد و  سپس ملک‌شاهی نمانیده‌ی مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی، آشتاب  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، منتظری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان و محمدی فرماندار و  به ایراد سخن پرداختند.  در پایان از روسای بانک‌های عامل شهرستان که همکاری خوبی با کمیته‌امداد در راستای پرداخت تسهیلات داشته بودند با اهدا هدایای که از صنایع دستی شهرستان تهیه شده بودند، تقدیر به عمل آمد.

IMG_5846  به گزارش بلوطستان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان طی سخنانش  گفت: محور فعالیت امداد در دو دهه اول تأمین معیشت مردم بود ولی در دهه سوم  رویکرد فعالیت این نهاد بر توانمندسازی گذاشته شد. وی اظهار داشت اجرای طرح‌های این نهاد عمدتاً در روستاها هستند که همین سبب جلوگیری از مهاجرت به شهر شده و حتی باعث مهاجرت معکوس گردیده است. منتظری از بانک‌های خصوصی انتقاد کرد و گفت این بانک‌ها به تعهداتشان عمل نکرده و  تسهیلات پیش بینی شده را پرداخت نکرده‌اند.

IMG_5851

آشتاب  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز عنوان کرد: تنها راه غلبه بر مسائل و مشکلات استان اعتماد به بخش حصوصی است. وی گفت یکی از معضلات و گرفتاری‌های بیکاران ما فقدان مهارت است.

الهیار ملک‌شاهی نماینده‌ی مردم کوهدشت و رومشگان بخاطر مستقل شدن کمیته‌امداد رومشگان از مدیرکل این نهاد در استان لرستان تشکر کرد و خواستار استقلال کمیته‌امداد ترهان شد. وی با تشکر از  بانک‌ها خواستار همکاری بیشتر آن‌ها در پرداخت تسهیلات بانکی به مددجویان شهرستان کوهدشت شد. رئیس کمیسیون قضایی مجلس در این نشست خطاب به مدیران گفت: قوانین و بخشنامه و دستورالعمل های اداری و بانکی را  تا آن‌جا که قانون اجازه می‌دهد به نفع محرومین و در راستای راه‌اندازی کار مردم تفسیر کنید

IMG_5872

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان