شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بخش درب گنبد دروازه‌ی گردش‌گری لرستان و شهر هدف گردش‌گران می‌باشد

به گزارش بلوطستان؛ بخشدار درب گنبد ضمن تبریک پیشاپیش سال نو به هم وطنان گفت: همه ارگان‌ها و نهادهای دولتی بخش درب با تمام وجود در ایام نوروز آماده خدمت دهی به مسافرین نوروزی هستند. این مسئول ادامه داد: بخش درب گنبد دروازه ی گردشگری لرستان و شهر هدف گردشگران می‌باشد و هرساله خصوصا ایام نوروز گردشگران و زائرین زیادی به این شهر می آیند،

محمد آباریکی؛ بخشدار

آب باریکی در گفتگو با خبرنگار بلوطستان همچنین تصریح کرد: سعی کرده ایم از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنیم وتا جای که می توانیم مشکلات مسافران نوروزی را کم کنیم و دغدغه های روانی مسافران را پایین بیاوریم. این مسئول در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: امسال سالی متفاوت است، نوروز ۹۴ برای اولین بار در این بخش با بر پا کردن سیاه‌چادر، امکان تهیه محصولات لبنی محلی به صورت زنده و همچنین پخت نان ساجی برای مسافرین فراهم شده است.
بخشداردرب گنبد خاطر نشان کرد: عوامل و امکانات متفاوتی نظیر کمپینگ گردشگری درب گنبد که دارای ۲۰ هزاز متر فضا و چهار سویت است و توسط میراث فرهنگی و شهرداری آماده شده است، تعداد سه مدرسه با امکانات لازم، یک حلقه چاه آب، تهیه ۲۰ چادر مسافرتی در ورودی شهر توسط حلال احمر و همچنین محور کشماهور که توسط اداره‌ی راه،  راه شکافی شده است و دارای چشم انداز طبیعی قشنگی است و مسافرین می توانند از امکانات موجود استفاده لازم راببرند.
آب باریکی در پایان به بلوطستان اظهار داشت: امسال توانستیم به لطف خدا و با همکاری و کمک‌های فرماندار کوهدشت و اداره راه و شهرسازی مانع جاده  کنی سرده مابین دهستان بلوران و کمپ گنجعلی که سال‌های قبل جان برخی از هم وطنان را گرفت، به عنوان مثال در مرداد ماه سال گذشته در یک  تصادف جان ۸ تن از عزیزانمان گرفته شد و تعدادی نیز زخمی گشتند برطرف شده و دیگر خطری برای مسافر احساس نمی‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان