شما اینجا هستید
سرفرازان » برادران شهید بازوند

شهید علی بازوند
تاریخ تولد: ۱۳۳۳
محل تولد: رومشکان
تاریخ شهادت: ۳۱/۳/۶۶
محل شهادت: ماووت عراق

فرازی از وصیت‌‌نامه شهید:  امیدوار م با ریختن خونم بدست دشمن توانسته باشم خدمتی به اسلام و قرآن کرده باشم و لبیک خود را به ابراهیم زمان یعنی امام عزیزم گفته باشم. برادران و خواهران مسلمان جبهه و جنگ را فراموش نکنید.این جنگ جنگ اسلام و کفر است، با فرستادن جوان‌هایتان به جبهه اسلام و قرآن را یاری نمایید و همواره پیرو خط رهبر عزیزمان باشید.

شهید نصراله بازوند
تاریخ تولد:۱۳۴۶
محل تولد: رومشکان
تاریخ شهادت: ۱/۲/۶۳

قسمتی اززندگینامه نامه شهید: درسال ۱۳۴۶در یکی از روستاهای شهرستان رومشکان «بازوند» درخانواده‌‌ای زحمت‌کش و متدین پا به عرصه گیتی نهاد. تا سال دوم دبیرستان تحصیلات خود را ادامه داد، با شروع جنگ تحمیلی به ندای رهبرش خمینی کبیر لبیک گفت و به عنوان بسیجی عازم جبهه گردید. ای نوجوان وارسته دارای فضایل اخلاقی چون صبر، تواضع و فروتنی و حجب و حیا بود. نخستین دعای روح بخش کمیل در روستای زادگاهش بازوند توسط او برگزار گردید. سرانجام این بسیجی دوست داشتنی در سن ۱۶ سالگی در منطقه عملیاتی پاسگاه زید دعوت حق را لبیک گفت و مرغ روحش قفس جسم خاکی را شکست و به سوی روضه رضوان پر گشود.
بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رومشکان

  1. محمود حسن زاده

    با درود سلام به ارواح طیبه شهداء وامام شهدا وآرزوی سلامتی وطول عمر بابرکت برامقام معظم رهبری ودلسوزان نظام مقدس ونابودی تمام کسانی که با حیف ومیل وچپاول وغارت بیت المال مردم را دربرابر خانواده وفرزندانشان شرمنده کرده اند ؛ وامیدوارم که خداوند شرمنده دنیا وآخرتشان کند وخدا را خوش نمیاد جوانان وشیرمردانی همچون شهیدان بازوندودیگرشهیدان سراسر ایران جان شیرین خودرا فدای آب وخاک وناموس این کشور کرده اند ومشتی از خدا بی خبر به این نظام ظلم وخیانت میکنند وشایسته است که با مفاسد اقتصادی از طریق قوه قضائیه بدون اغماض با آنها برخورد وبسزای اعمال ننگینشان برساند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان