شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بررسی وضعیت تعاونی‌های آموزشگاهی

به گزارش بلوطستان فرماندار خرم آباد در جلسه شورای آموزش و پرورش که در فرمانداری خرم آباد برگزار شد، ضمن بیان جایگاه و اهمیت تعاونی های آموزشگاهی گفت :هدف از تشکیل تعاونی های آموزشگاهی ، ایجاد حس تعاون ، مشارکت و همکاری در دانش آموزان است .
unnamed
حبیب اله خجسته پور با بیان اینکه دانش آموزان در ضمن کار و سرمایه گذاری در تعاونی های آموزشگاهی نحوه ساز و کار فعالیت های اقتصادی را برای کار در بازار سرمایه در آینده می آموزند گفت : جدا از مباحث اقتصادی در راه اندازی این تعاونی ها ، ما باید به مقوله بهداشت توجه ویژه ای بنماییم .
وی افزود : هدف از راه اندازی این مراکز باید توزیع غذای سالم و بهداشتی باشد و آموزش و پرورش باید در این زمینه کوشا باشد .
فرماندار با اشاره به اینکه ما باید به وضعیت بهداشتی این تعاونی ها توجه بیشتری نماییم گفت : صدور مجوز تعاونی مدارس توسط سازمان دانش‌آموزی هر ناحیه پس از استعلام اداره بهداشت شهرستان باید صورت گیرد .
خجسته پور تاکید کرد : تمام درآمد حاصل از تعاونی آموزشگاهی باید در مدرسه هزینه شود مگر اینکه دانش آموزان در آن تعاونی سرمایه گذاری نموده باشند که سود حاصل از آن باید برابر مقررات پرداخت گردد
روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان