شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » برگزاری جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان در فرمانداری خرم آباد

haji2
به گزارش بلوطستان، فرماندار خرم آباد در جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان لرستان این سفر را سرآغاز حرکت به سوی تحول و توسعه استان برشمرد و گفت: با نگاهی کارشناسی به مصوبات سفر مشاهده می شود که استان لرستان و به تبع آن شهرستان خرم‌آباد نیازمند توسعه زیر ساخت هاست تا زمینه حضور سرمایه گذاران و رشد و توسعه آن فراهم شود .
حبیب اله خجسته پور با اشاره به قول تخصیص صددرصد اعتبارات بعنوان یکی از موارد مهم سفر ریاست محترم جمهوری اظهار داشتند : خوشبختانه در این زمینه جلوتر از برنامه زمانبندی هستیم و با گذشت حدود ۹ ماه از سال درصد خوبی از اعتبارات تخصیص پیدا کرده است که امیدواریم با ادامه این روند و پیگیری های مدیران استانی ، تخصیص کامل تا پایان سال عمرانی محقق گردد .
وی مصوبات اقتصادی بویژه موضوع تسهیلات بانکی واحدهای اقتصادی را یکی از مهمترین مصوبات سفر خواندند که می تواند نقش مهمی در بهبود شاخص های اقتصادی شهرستان ایفاء نماید و خو استار تلاش همه جانبه جهت جذب تسهیلات مذکور گردیدند .
خجسته پور با اشاره به اینکه برخی از مصوبات سفر بصورت استانی هستند گفت: مدیران شهرستانی سعی کنند با پیگیری مداوم از طریق ادارات استانی و هماهنگی با نمایندگان شهرستان خرم آباد در مجلس شورای اسلامی سهم خرم آباد را از این پروژه ها متناسب با ظریفت ها و پتانسیل های موجود ارتقاء دهند .
فرماندار خرم آباد از در دست اجرا بودن ۲۶ طرح عمرانی مصوب خبر داد و گفت : تعداد مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان که مربوط به شهرستان خرم آباد می باشد ۴۸ مورد است و دولت در مجموع ۷۶ میلیارد ریال اعتبار برای ۲۶ طرح عمرانی این شهرستان اختصاص داده است .
وی در ادامه گفت : دولت برای ۱۵ طرح اقتصادی و ۷ طرح عمرانی عام، اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال در نظر گرفته است که از مدیران انتظار می‌رود نسبت به اجرای هر چه سریعتر این طرح ها اقدام نمایند. وی با بیان اینکه ۱۹۰ میلیارد ریال جهت چهار خطه کردن راه های مواصلاتی شهرستان،امسال در نظر گرفته شده است گفت: پروژه‌های در دست اجرای حوزه راه سازی ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و تا کنون بیش از ۶۷ درصد اعتبارات استان به این شهرستان اختصاص یافته است.

با سپاس از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم آباد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان