شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » برگزاری کارگروه اشتغال در شهرستان‌ها

استاندار لرستان با بیان اینکه برای ایجاد رونق اقتصادی باید مدیران پرچم‌دار باشند، گفت: اگر مدیران خودشان ترمز باشند رونق اقتصادی صورت نمی‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان ، هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان با اشاره به موانع ایجاد شده برای دریافت تسهیلات برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان خواستار تسریع در روند رسیدگی به درخواست متقاضیان شد. وی با اشاره به درخواست اخذ تسهیلات کارخانه نساجی بروجرد بیان داشت: به نظر می رسد مسئولان امر در بروجرد همکاری جدی برای رفع مشکلات این واحد صنعتی ندارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه فرماندار بروجرد باید برای رفع مشکلات این صنعت کمک کند، یادآور شد: سرمایه‌گذار کارخانه از طریق بورس نسبت به خریداری نساجی بروجرد از طریق قانونی اقدام کرده است. بازوند با بیان اینکه صاحب جدید کارخانه تعداد اشتغال ایجاد شده در نساجی بروجرد را از ۷۰۰ کارگر به هزار نفر رسانده است ادامه داد: این فرد سابقه فعالیت در این زمینه را دارد و توقع می رود مسئولان به وی کمک کنند.

وی با بیان اینکه دولت‌مردان به دنبال رونق اقتصادی در کشور هستند افزود: برای ایجاد رونق اقتصادی در سطح ملی و استانی باید مدیران پرچمدار باشند. استاندار لرستان با بیان اینکه اگر مدیران خودشان ترمز باشند رونق اقتصادی صورت نمی گیرد ادامه داد: از مسئولان انتظار می رود مشکلات صنایع را بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام کنند. بازوند با بیان اینکه اختلاف چند نفر نباید منجر به تعطیلی هزار کارگر شود گفت: از روند رسیدگی برخی مسئولان به مشکلات صنایع گلایه داریم که باید با رفع این مشکل در مسیر ایجاد رونق اقتصادی قرار بگیرند.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود از بررسی مشکلات طرح های اشتغالزای شهرستان ها خبر داد و بیان داشت: در این راستا کارگروه اشتغال هر ماه در یک شهرستان برگزار می شود. بازوند با بیان اینکه از هفته آینده کار برگزاری کارگروه اشتغال در شهرستانها دنبال می شود یادآور شد: همچنین یک جلسه در رابطه با روند دریافت تسهیلات صندوق توسعه ملی برگزار خواهد شد و مشکلات در این زمینه بررسی می شود.

وی همچنین با اشاره نرخ بالای ۲۷ درصد تسهیلات بانکی و مشکلات ایجاد شده برای واحدهای تولیدی عنوان کرد: به نظر می رسد باید تجدید نظر جدی در این زمینه صورت گیرد. استاندار لرستان با بیان اینکه نرخ ۲۷ درصدی تسهیلات بانکها با آنچه در شورای اقتصاد مطرح شده مغایرت دارد از مسئولان امر در استان خواست گردش کار در این زمینه را تهیه کنند تا نسبت به پیگیری این مشکل اقدام شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان