شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بنا نداریم مهندسی کنیم جریان خاصی بر مجلس حاکم شود

۲۰۱۵۱۱۲۵_۰۹۴۷۱۷

امام جمعه پلدختر گفت: بصیرت و آگاهی از ملزومات یک انتخاب خوب است. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: نظام ما نظامی مشروع به برکت وجود ولی فقیه و حمایت های مردم است . وی گفت: نظام ما حق انتخاب ر ا برای مردم آزاد گذاشته و این امر ناشی از برکت وجود ولی فقیه و مشروعیت جمهوری اسلامی است.

امام جمعه پلدختر خاطر نشان کرد: آزادی عمل و حق انتخاب از نعمت های الهی است که خداوند به اسنان ها عطا کرده و باید ازاین نعمت به نحواحسن بهره گرفته شود.وی سرنوشت خود را برگرفته از انتخاب خوب توسط مردم ارزیابی کر دو گفت: مردم خودشان سرنوشت خودشان را انتخاب می کنند و لذا باید انتخاب خوبی داشته باشند و خدایی ناکرده اگر اتخابشان بد باشد به سرنوشت بدی دچار خواهند شد.

حجت الاسلام سوری نوع ایده و انتخاب را در سرنوشت دخیل دانست و افزود: مردم باید در انتخاب بصیرت و آگاهی داشته باشند.وی گفت: مسئولین و آحاد مردم در انتخابات دارای وظایفی هستند که حضور پرنشاط و مشارکت رد انتخابات وظیفه مردم و صیانت از رای مردم و دفاع از امنیت و آرامش نیز از وظایف دولتمردان خواهد بود.امام جمعه پلدختر با بیان اینکه اعتماد مردم به نظام زبانزد همه است،افزود: مردم باید با حضور خود انتخابی خوب داشته و فضا را پرنشاط کنند.

۲۰۱۵۱۱۲۵_۰۹۴۷۵۴

فرماندار پلدختر: بنا نداریم مهندسی کنیم جریان خاصی بر مجلس حاکم شود

فرماندار پلدختر هم همدلی و همزبانی را امری ملموس در بین مردم و مسئولین پلدختر ارزیابی کرد و گفت: هر کسی در جهت ایجاد تنش و اختلاف حرکت کند خلاف منویات رهبری در این شعار راهبردی عمل کرده است.نورالدین در  منان افزود: رای مردم برایما حق الناس است و ملاک عمل ما همین خواهد بود. وی تصریح کرد: معیار ما منویات امام و رهبری و فرمایشان آن عزیزان خواهد بود و دولت نیز خود را مکلف و ملزم به برگزاری انتخاباتی سالم،شفاف و رقابتی و آزاد می داند.

فرماندار پلدختر ادامه داد: حق نداریم از امکانات دولتی له یا علیه کسی استفاده کنیم زیرا این امکانات مال بیت المال و نظام و شهداست.وی افزود: مراقب باشیم اعتماد مردم را سلب نکنیم.

از شعار رفع بیکاری بهره برداری انتخاباتی نشود

وی گفت: مصمم به برگزاری انتخاباتی سالم،رقابتی و آزاد و بانشاط در سایه همدلی مردم و مسئولین هستیم.فرماندار پلدختر اظهار داشت: بیکاری نباید مورد سو استفاده کاندیدای انتخاباتی قرار گیرد زیرا رفع بیکاری و ایجاد اشتغال از سیاست های محوری دولت بوده و هیچ کس حق ندارد از این شعار برایمنافع فردی،باندی و گروهی و سیاسی اش در انتخابات بهره برداری نماید.

هر کس برای رفع بیکاری برنامه دارد آن را ارائه دهد

وی گفت: اگر کسی برایرفع بیکاری و ایجاد اشتغال برنامه دارد بیاید و برنامه ارائه دهد اما حق بهره برداری در جریان انتخابات ندارد.وی با بیان اینکه بنا نداریم مهندسی کنیم جریان خاصی بر مجلس حاکم شود افزود: نمی شود مدیری طایفه گرا و باند باز باشد و بعد انتظار داشته باشد همدلی و همزبانی هم محقق شود. درمنان ادامه داد: مشی دولت اعتدال است و در وقت اداری و غیر اداری هیچ مدیری حق دخالت در انتخابات و تبلیغات را ندارد.

در انتخابات های نظام جمهوری اسلامی شبهه ایی نیست

امام جمعه معمولان هم در این جلسه بر بیطرفی و عدم دخالت مجریان انتخاباتی در امر انتخابات تاکید کرد. حجت الاسلام حکیمی گیلانی افزود: انتخابات از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است. وی تصریح کرد: با وجود اینکه برخی سالهای گذشته در امر انتخابات شبهه افکنی کردند اما خوشبختانه در انتخابات های نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ شبهه ایی وجود ندارد.

شخصیت محوری امام جمعه پلدختر دغدغه ها را در زمینه انتخابات از بین برده است

رئیس دادگستری پلدختر هم با تاکید بر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در امرسلامت فضای انتخابات گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه از طرح مطالب خلاف واقع و بزرگنمایی انها در ایام انتخابات خوداری کرده و با ما هکاری داشته باشند. بیژن سوری افزود: از زمانی که حجت الاسلام سوری به عنوان امام جمعه پلدختر منصوب شده خوشبختانه همه مدیران اذعان می کنند شخصیتی محوری ایشان که فردی معتقد و متدین است باعث می شود دغدغه ایی در امر انتخابات نداشته باشیم.وی گفت: قانون انتخابات باید اطلاع رسانی همگانی شود تا برخی از آسیب ها به حداقل برسند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان