شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بهاروند: نسبت به جاهای دیگر استقبالِ روزهای نخست خوب بوده است

به گزارش بلوطستان هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب لرستان با استقبال مناسب لرستانی‌ها مواجه شد. ماشالله بهاروند معاون فرهنگی ارشاد لرستان در گفتگو با خبرنگار بلوطستان اظهار داشت با توجه به تجارب قبلی و به گفته‌ی ناشرین شرکت کننده در نمایشگاه، استقبال لرستانی‌ها در روزهای آغازین نسبت به جاهای دیگر خوب بوده است و پیش بینی می‌شود که در روزهای پایانی استقبال بیشتر گردد. وی در ادامه حاطرنشان ساخت که خریداران می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی که از ۲۰ درصدش را ارشاد و ۱۰ درصد آن را ناشرین متقبل می‌شوند استفاده کنند. معاون ارشاد لرستان گفت: کوشش داریم در روزهای آینده برای اساتید، هنرمندان و خبرنگاران تخفیفات خاصی در نظر بگیریم. با هم گزارش تصویری بلوطستان از روزهای آغازین هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب لرستان را مرور می‌کنیم.

گفتنی است افزون بر  انتشارات استان لرستان(اردیبهشت جانان، سیفا، شاپورخواست)،پازینه هم از انتشارات سراسری بود که چند کتاب از جمله فرهنگ گویش لری نوشته‌ی محمد نظری را منتشر ساخته و در دیدرس مخاطبان قرار داده بود. انتشارات کاخ کتاب هم از انتشارتی های کرد تباری بود که در حوزه ی کردشناسی و زاگرس پژوهی حضوری پررنگ داشت به همین سبب خبرنگار بلوطستان این دو انتشارتی را بصورت ویژه پوشش خبری داده است.

IMG_۲۰۱۴۱۲۰۴_۱۶۳۲۱۵

IMG_۲۰۱۴۱۲۰۴_۱۲۵۹۵۹ IMG_۲۰۱۴۱۲۰۴_۱۳۰۰۵۷ IMG_۲۰۱۴۱۲۰۴_۱۳۰۱۱۹ IMG_۲۰۱۴۱۲۰۴_۱۴۴۳۴۵ IMG_۲۰۱۴۱۲۰۴_۱۵۰۷۱۲ IMG_۲۰۱۴۱۲۰۴_۱۵۰۷۴۳ IMG_۲۰۱۴۱۲۰۴_۱۵۲۰۴۲ IMG_۲۰۱۴۱۲۰۴_۱۵۲۷۲۷ IMG_۲۰۱۴۱۲۰۴_۱۵۴۵۲۴ IMG_۲۰۱۴۱۲۰۴_۱۵۴۵۳۶ IMG_۲۰۱۴۱۲۰۴_۱۶۲۲۵۵ IMG_۲۰۱۴۱۲۰۴_۱۶۲۳۱۴ IMG_۲۰۱۴۱۲۰۴_۱۶۲۳۴۴ حجت‌الله مهدوی، شاعر لک‌وش (غرفه انتشارات شاپورخواست)

IMG_۲۰۱۴۱۲۰۴_۱۶۴۳۴۸

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان