شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » به مردم اطمینان می‌دهیم که با آن ها هستیم و تصمیمشان هر چه باشد مبارک خواهد بود

محمدکرم محمدی فرماندار کوهدشت سخنران خطبه های پیش از نماز جمعه ی این هفته ی شهرستان کوهدشت بود به گزارش بلوطستان وی ضمن تبریک هفته ی دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از خدمات دولت های گذشته تشکر کرد وبه ارائه عملکرد دوساله ی دولت تدبیر و امید در شهرستان کوهدشت پرداخت.

IMG_1045
ایشان با اشاره به خدماتی که در حوزه های بهداشت، گازرسانی، بنیاد و مسکن، آبفای شهری و روستایی، توزیع و برق ورزش و … صورت گرفته به مذاکرات هسته ای گریزی زد و خاطرنشان ساخت: ما توانستیم در مذاکرات هسته ای تمام حقوق خود را به جهانیان بشناسانیم و این حق را که همه جهانیان و مظلوممان عالم آن را، حق مسلم هر کشوری می دانند رسمیت دهیم. فرماندار کوهدشت با اشاره به سخنان اخیر مقام عظمای ولایت اظهار داشت: دولت افتخار می کند که در هفته ی جای مورد تفقد رهبری قرار گرفته است. محمدی هم چنین با بیان گزیده ای از سخنان حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هفته ی دولت نشانه ی زنده ماندن شاخصه های فکری، رفتاری و شخصیتی آن دو شهید عزیز است.  این مسئول یادآور شد: رهبر انقلاب آرامش، ثبات نسبی، کم کردن مهار نوسانات اقتصادی و دیپلماسی فعال هسته ای را از نقاط قوت این دولت بیان نموده است.
به گزارش بلوطستان محمدی به انتخابات پیش رو هم گریزی زد و گفت: ما مجری انتخاباتیم و همه ی کسانی که کاندیدا می شوند و تمامی آنهایی که رأی می دهند برای ما عزیزند و بزرگترین افتخار بنده این است که از آرأشان صیانت نمایم و این کار را خواهم کرد. وی با یادآوری این سخن رهبر فرزانه انقلاب که چندی پیش آرأ مردم را حق الناس دانست و دخل و تصرف در آن را جرمی نابخشودنی خواند، گفت: «به مردم اطمینان می دهیم که ما با آن ها هستیم و تصمیم مردم هر چه باشد برایمان مبارک خواهد بود. ایشان در پایان ضمن تشکر از امام جمعه و نماینده شهرستان کوهدشت از مردم و همه ی مدیرانی که وی را در طی این مسیر یاری نموده اند خاضعانه تشکر نمود.

خبرنگار: احسان بساطی، بلوطستان

  1. احمدی

    امیدوارم در کوهدشت مث… تعرفه تموم نشه!!!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان