شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بیانیه ستاد انتخاباتی محمد آزادبخت درباره‌ی حادثه‌ی دیروز

محمد آزادبخت کاندیدای مورد حمایت اجماع اصلاح طلبان بعداظهر دیروز به رومشگان رفت و مورد استقبال چشم گیر قرار گرفت، آن گونه که همراهان دیروز آزادبخت به بلوطستان گفتند؛ تعداد افرادی که وی را همراهی می کرد بیش از تصور و پیش بینی بود، همین سبب ساز حادثه ای شد که اگر مدیریت نشود می رود تا شیرینی انتخابات این دوره را تلخ کند.

بنا به گفته ی حاضرین در صحنه؛ استقبال پیش بینی نشده ی از کاندیدای اطلاح طلبان احساسات برخی از طرفدارن الهیار ملکشاهی در روستاهای رومونی و سوری را تحت تاثیر قرار داد و  بگو  و مگوی لفظی طرف‌داران دو کاندید به درگیری و دعوا  انجامید. به گزارش بلوطستان؛ شیشیه ی برخی از ماشین های طرفدار آزادبخت شکسته شد و چند نفر هم زخمی گردیدند و راهی بیمارستان شدند. بنا بر شنیده ها، این حادثه احساسات برخی از طرفدارن  آزادبخت را جریحه دار نموده بگونه ای که آن ها نیز تصمیم می گیرند امروز جلوی حرکت طرفدارن ملکشاهی به سمت روستاهای ضرونی  را  سد کنند، خوشبختانه نیروی انتظامی به موقع باخبر می شود و مانع می گردد و طرفدارن ملکشاهی هم از رفتن به سوی ضرونی صرف نظر می کنند. قطعا اگر به چنین حوادثی دامن زده شود می تواند زمینه ساز حوادث ناگواری شود که تدبیر و موقع شناسی کاندیداها و طرفدارانشان را می طلبد.

به گزارش بلوطستان ستاد انتخاباتی محمد آزادبخت با صدور بیانه ای به این حوادث واکنش نشان داد و آن را سرزنش نمود و خواستار جلوگیری از موارد مشابه شد. بی تردید جناب ملکشاهی هم با چنین حرکاتی مخالف است ایکاش بصورت رسمی نیز آن را سرزنش کند تا فرصت از مغرضان و مشکل آفرینان گرفته شود؛ چیزی که متاسقانه تا کنون عملی نگردیده است. در زیر ابتدا بیانیه ی ستاد آزادبخت را می آید و در ادامه تصاویر استقبال دیروز رومشگانی ها از کاندیدای اصلاح طلبان به همراه عکس افراد حادثه دیده تقدیم  مخاطبان بلوطستان می گردد.

متن بیانیه ستاد آزادبخت به شرح زیر است:

ملت شریف، آگاه و همیشه در صحنه شهرستان های کوهدشت و رومشکان! اینک که درپیچ حساس و تاریخی دیگری به نام انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه امسال قرار گرفته ایم، یادآوری و تاکید بر نکاتی کلیدی جهت تنویر افکار عمومی و شفاف ساختن خط مشی ستاد انتخاباتی محمد آزادبخت؛ کاندیدای “جبهه فراگیر اصلاحات طرهان بزرگ” ضروری به نظر می رسد.

بیش و پیش از هر چیز لازم می دانیم صمیمانه دستان پرمهر و محبت شما مردم فهیم و هوشیار شهرستان های کوهدشت و رومشکان که در این برهه ی سرنوشت ساز؛ سخاوت مندانه از ما حمایت کرده اید را به گرمی فشرده و خاضعانه سر تعظیم در برابر عظمت عزم و اراده ی پولادین تان فرود آوریم. ناگفته پیداست یکی از مهم ترین ارزش هایی که جریان اصلاح طلبی همواره به آن اعتقاد راسخ و قاطع داشته و در راه اعتلای آن تمام هم و غم خود را به کار برده است، اصل مترقی ولایت فقیه بوده است.

به گواه تاریخ انقلاب اسلامی، اصلاح طلبان از همان آغازین روزهای برآمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک آن از توجه به این مهم و حرکت در مدار ولایت مداری باز نایستاده و مرزبندی شفاف و روشن خویش با ضدانقلاب داخلی و خارجی را همواره عیان ساخته اند.

بر این اساس هر حرکت مذبوحانه در راستای مخدوش نمودن این صبغه ی اصیل اصلاح طلبی را محکوم نموده و از آن برائت می جوییم. ارزش والای دیگری که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه ی آن استوار است؛ رکن رکین جمهوریت نظام است.

بر این اساس، “جبهه ی فراگیراصلاحات طرهان بزرگ” شما مردم انقلابی و دلسوز را برای پاسداری و تقویت این اصل که حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن است به حضور پررنگ و حداکثری در پای صندوق های رای دعوت می کند. امید است با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری در کارنامه ی پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت نمایید.

مردم شریف! در خصوص اتفاقات ناگوار امروز رومشکان اعلام می داریم؛ بی شک حساب مردم آگاه، اصیل، فهیم و مهمان نواز شهرستان رومشکان از عده ای قلیل و مغرض که امروز صحنه های تاسف بار و صد البته عبرت انگیزی را رقم زدند جداست. بدینوسیله ضمن محکوم کردن این حرکت حقیرانه همگان را به حفظ آرامش و در پیش گرفتن صبر و شکیبایی دعوت می کنیم تا انشالله پیروزی بزرگ اصلاحات را در هفتم اسفند ماه همه با هم جشن بگیریم.

پس تا آن روز تاریخی صبر پیشه می کنیم و از هر حرکت نابه جایی که سبب مخدوش شدن فضای سیاسی – انتخاباتی شهر گردد به شدت پرهیز خواهیم نمود.

این ستاد ضمن معرفی پایگاه خبری-تحلیلی سیفاروژ و “کانال رسمی ستاد انتخاباتی محمد آزادبخت” در تلگرام به عنوان منابع رسمی نشر اخبار و اعلام مواضع از تمام حامیان عزیزی که در فضای مجازی، در پایگاههای اینترنتی، گروهها و کانالها با عناوین مختلف و متفاوت فعالیت دارند درخواست میکنیم که ضمن هماهنگی با منابع رسمی یاد شده از هر گونه تخریب یا جوسازی علیه دیگران به شکل جدی پرهیز نموده و خطوط قرمز و چارچوبهای قانونی نظام و کشور را رعایت فرمایند. بدیهی است نشرهر گونه اخبار و مطالبی با هر عنوان به عهده ی مدیران محترم گروهها خواهد بود و این ستاد مسئولیتی در قبال آنان نخواهد داشت.

معاونت تبلیغات ستاد انتخاباتی مرکزی محمد آزادبخت

تصاویر استقبال رومشگانی ها از محمد آزادبخت

لل

ZA4

تصاویر حادثه ی دیروز

photo_2016-02-22_02-04-23

   photo_2016-02-22_02-07-51-1024x768

  1. یاسین2

    این گونه اتفاق ها جای تاسف دارد.بهتر است اقای ملکشاهی هرچه زوتر بیانیه بدهد و جلوی وخیم تر شدن اوضاع را بگیرد.

  2. محمد

    کاش میشد ما لرها هم از این خوی وحشیگری فاصله بگیریم، هیچگاه به لربودنم. افتخار نکرده‌ام و همیشه مایه شرمندگیم بوده

  3. میهن دوست

    آقای ملکشاهی لطفا توهم بیانیه بده

  4. (رومشگان)

    رومشگانی ها سر کاری هستند

  5. کونانی

    بنام پروردگار
    دوستان و همشهریان عزیز، جمعی از مردم کونانی که آقای آزادبخت را در سفر به رومشکان همراهی میکردند، شوربختانه شاهد یکسری تنش های عمدی می شوند که به گفته ی برخی ها کاملن حساب شده و از پیش طراحی شده بوده است/ حتا می گفتند که برادر آقای ملکشاهی نماینده محترم، در بین طرفدارانش به دور از چشم بقیه، هی گشت می زد و ایشان را به ایجاد تنش تحریک می کردند///
    شوربختانه مردم شریف رومشکان با اینکه جزوی از مردم طرهان به حساب می آیند، اما بازیچه ی افکار شوم آین مدعیان قدرت و سیاست گشته اند/ که باعث می شود بدون میل و رغبت، چنین رفتارهایی را از خود سر بزنند….

  6. soroush

    واقعا متاسفم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان