شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بین مدیران پلدختر مناقشه نیست، خبرنگاران دقت کنند

444

به گزارش بلوطستان شهردار پلدختر در جلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت: برخی خبرنگاران مطالب و رویدادها را طوری بنویسند که مردم نگویند بین مدیران پلدختر مناقشه وجود دارد. جهانگیر اکبری افزود: اختلاف سلیقه هست اما مناقشه ایی در بین ما مدیران وجود ندارد و هدف از بحث و تبادل نظرات صرفآ انجام بهتر کارهاست.
شهردار پلدختر با اشاره به برخی انتقادات در خصوص سد معبر در سطح شهرتصریح کرد: سد معبرحتی یک دقیقه هم تعطیل نشده است و اگر کسی خلاف این نظر را دارد بیاید گزارش کار ماهانه سد معبرشهرداری را به او نشان می دهیم تا مشاهده کند.
وی با اشاره به عدم رعایت برخی مصوبات شورای ترافیک توسط رانندگان وانت بارها خاطر نشان کرد: بعضی از وانت بارها و سه چرخ های سطح خیابان ها از مصوبه شورای ترافیک تبعیت نکرده و علیرغم مکان یابی وانت بارها در جوار بازارچه شهری جنب بانک مسکن متاسفانه همچنان در خیابان اصلی شهر حضور می یابند که ضرورت دارد پلیس راهور با آنها برخورد کند.
جهانگیر اکبری ادامه داد:در زمینه انتقال گاراژ رومشگان کارهای مقدماتی از قبیل جانمایی ، نصب تابلو و سایر زیرساخت ها از سوی شهرداری صورت گرفته که در این زمینه هم پلیس راهور باید از توقف ماشین های این مسیر در سایر نقاط شهر جلوگیری کند.

وی همچنین در حاشیه این جلسه در گفتگو با بلوطستان گفت:بوستان بانوان شهر پلدختر هفته دولت سالجاری به بهره برداری می رسد.اکبری ادامه داد: اعتبار این بوستان از محل اعتبارات ماده ۱۸۰تامین شده است.جهانگیر اکبری همچنین به معضل حاشیه نشینی در شهر پلدختر اشاره کرد و گفت: با توجه به ایجاد آسیبهای اجتماعی در این مناطق شهرداری پلدختر با ساخت و سازهای غیر مجاز و این معضل به طور حتم برخورد خواهد کرد.

شهردار پلدخترگفت: افرادی که اقدام به تکدی کرده محل استقرار آنها شناسایی شده است .وی از جمع آوری متکدیان غیر بومی از سطح شهر پلدختر با همکاری نیروی انتظامی خبر دادو افزود: باید سایر دستگاهها در این زمینه شهرداری را یاری دهند.

وی خود را مقید به تعامل با رسانه ها و همچنین قانون مندی دانست و به بلوطستان گفت: در فعالیت های شهرداری قانون فصل الخطاب بوده و نمی گذارم احدی با مسائل سیاسی و اموراتی که با ما مربوط نیست شهرداری را به حاشیه بکشاند.وی افزود: رسانه ها نقد سازنده کنند و در راستای توسعه شهری ما را یاری دهند.

  1. عزیزی

    مردم سیرک نیستند حضرت آقا که نفهمند موضوع چیست اختلاف عمیق تراز این حرف هاست

  2. ن.و

    مردم خیلی باهوش هستند خیابان ها را می بینند و می دانند شما حتی نمی توانید خیابان را اسفالت کنید سیاست پیشکش

  3. شهروند

    اقای اکبری فکر میکنند شهردار هستند به جای همه دستگاهها حرف میزنند اقای محترم دستگاههای دیگر خودشان مدیر دارند شما با دیگران مشکل و اختلاف دارید همه را به کیش خویش می انگاری .شما تاکنون نتوانسته اید بین خودتان اختلافات را حل کنید اونوقت میگویید بین دستگاهها اختلاف نیست. شما نمیتوانید شهردار باشید.روابط عمومی بهتره.

  4. شهروند

    اکبری مرده اش که باشد از …..بهتره اما جناب عزیزی مگر تو چی داشتی که مسیول….. بودی اکبری همباندت نیست ن_و محترم کوچها باید خاکشون خوب نشست بکنه تا اسفالت شوند اگرآسفالت شدند اونوقت حاضری تشکر خالی بتویسی؟نه بخداچون غرض ورزیت نمیگذارد اگر اکبری ازطایفه…..ویا ازباند…..بود الان تعریف میکردید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان