شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تاکید استاندار لرستان بر اختصاص سهمیه نماینده به الشتر

Image result for ‫استاندار لرستان‬‎

استاندار لرستان در خصوص تعیین تکلیف کردن نماینده جدید اضافه شده به  استان در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت:نظر شخص ما در این زمینه ابتدا جداشدن نماینده شهرستان سلسله از دلفان و نماینده دورد از ازنا بود که در هیئت دولت موضوع مستقل شدن نماینده دورود و ازنا حذف شد.

هوشنگ بازوند افزود:  مطابق مصوبه هیئت دولت نماینده مورد نظر به شهرستان سلسله اضافه می شود و هر کدام از شهرستان های سلسله و دلفان نماینده مستقلی در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

استاندار لرستان تصریح کرد:  ما در رابطه با تعیین تکلیف نماینده اضافه شده به استان لرستان نظر خود را قبلا اعلام کرده ایم . وی ادامه داد: پیشنهاد ما تا این لحظه تنها و تنها استقلال نمایندگان شهرستان های سلسله و دلفان بوده و هیئت دولت نیز آن را تصویب کرده است.

بازوند گفت:  الباقی حرف هایی که در این رابطه زده می شود صحت ندارد زیرا  موضوع استقلال نماینده شهرستان سلسله علاوه بر تصویب در هیئت دولت به تصویب کمیسیون اجتماعی و شوراها نیز رسیده است که در نهایت به صحن مجلس فرستاده خواهد شد و مجلس در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.

وی افزود: در صحن مجلس همه اتفاقی ممکن است رخ دهد و ممکن است این نماینده به خرم آباد یا شهرستان های دیگر اضافه شود که این موضوع به هنر نمایندگان و لابی گری آن ها بستگی خواهد داشت.

  1. mersin psikiyatri

    Bireyin psikolojik sağlığıyla ilgilenen tıpta uzmanlık alanıdır.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان