شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تاکید امام جمعه پلدختر بر پرهیز از قانون شکنی و تبلیغات زود هنگام انتخاباتی

 

امام جمعه پلدختر بر پرهیز از قانون شکنی و تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تاکید کرد. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام سوری در دیدار مسئول و برخی ناظرین دفتر هیات نظارت شهرستان پلدختر با اشاره به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی افزود: هرکسی که خاطی است حتی اگر سهمی هم درانقلاب داشته باشد بایستی با قانون شکنی او برخوردشود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری اضافه کرد: کسی که ازهمین ابتدابه قانون عمل نمی کند چطور انتظاردارد مردم اورا برای سنگر قانونگذاری انتخاب کنند.
وی با تشبیه ناظر انتخاباتی به عنوان قاضی محکمه خاطر نشان کرد: ناظران انتخابات نیز بایستی درامرنظارت براساس واقعیات و قانون عمل کنند و از آنجا که اگر قاضی براساس ظن و گمان حُکم کند فردای قیامت باید جوابگو باشد ، ناظرین انتخاباتی هم وظیفه شان به همین میزان سنگین است.
حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری تصریح کرد: آنهائی که خدمتی به خلق الله می کنند همان موحدانی هستند که آموزه های دینی برایشان شاخص و ملاک است .
امام جمعه پلدختر با تاکید بر رعایت حق الناس گفت: بر اساس روایات خداوند فردای قیامت ازحق خودش می گذرد اما درخصوص حق الناس سخت گیری می کند و لذا در تعالیم دینی حق الناس از جایگاه برجسته و والائی برخوردار است.
وی ادامه داد: ناظرین انتخاباتی به گونه ایی عمل کنند که مردم نماد قانون را مشاهده کنند . امام جمعه پلدختر افزود: اگر به وظیفه شرعی و قانونی خود خوب عمل بکنید قطعاً خداوند هم شمارا یاری خواهدکرد.
حجت الاسلام و المسلمین سوری گفت: وقتی مقام معظم رهبری رأی مردم را حق الناس می داند شما ناظران بایستی درحراست و صیانت از رأی مردم فقط قانون و منویات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرارداده و با دقت و حساسیت مضاعف ازرأی مردم صیانت بکنید.
وی انتخابات مجلس خبرگان را حساس تر ازانتخابات مجلس ارزیابی کرد و گفت: درانتخابات خبرگان به دلیل شأن و منزلت این نهاد که متصل به رهبری است واز جایگاه رفیعی برخورداراست بایستی دقت و وسواس بیشتری به خرج بدهید.

منبع / بالاگریوه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان