شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تاکید فرماندار پل‌دختر بر رفع مشکلات مخابراتی شهرستان

صوره_۲۰۱۵۱۰۰۶_۱۱۴۰۴۷

نورالدین درمنان فرماندار پل دختر’گفت: یکی از معضلات و مشکلات شهرستان پلدختر پوشش ضعیف تلفن های همراه و ثابت و قطع سیستمارتباطی مخابراتی تلفن های ثابت در یازده روستای تابع بخش مرکزی و معمولان است .به گزارش بلوطستان وی در نشست بررسی مسائل و مشکلات مخابراتی پل دختر افزود: ده روستا از توابع  از توابع بخش مرکزی و بخش معمولان با مشکل قطع ارتباط تلفن ثابت مواجه هستند،.
درمنان افزود:در کوی بسیجیان و مسکن مهر با جمعیت بالغ بر ۵۰۰خانوار نیز امکانات فنی برای واگذاری تلفن ثابت وجود ندارد.فرماندار پلدختر خاطر نشان کرد: عدم دسترسی شهرستان به سیستم ۳gیعنی نسل سوم اینترنت پر سرعت همراه اول،عدم آنتن دهی مطلوب تلفن همراه در مناطقی از شهر همچون انتهای خیابان ۷تیر و کوی پاسداران نیز از دیگر مشکلات مخابراتی پلدختر است.
وی ادامه داد: مناطق روستایی بابا بهرام و هلوش و تنگ فنی نیز دارای پوشش  بسیار ضعیف تلفن همراه هستنددرمنان گفت:  با توجه به در پیش بودن انتخابات باید هر چه سریعتر مشکل ار تباطی مناطق روستایی و شهری این شهرستان هر چه سریعتر رفع شود.

صوره_۲۰۱۵۱۰۰۶_۱۱۴۰۵۹

مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان نیز در این جلسه گفت:  رفع مشکلات تلفن ثابت در حیطه مخابرات است و بحث پوشش نلفن همراه نیز در حوزه شرکت ارتباطات سیار است که با بررسی های دقیق انجام گرفته در صدد رفع مشکات مخابراتی پلدختر خواهیم بود.
وی ادامه داد:در سایت مسکن مهر و کوی بسجیان که با مشکل عدم واگذاری تلفن ثابت مواجه هستند باید بستر برای سکونت و شرایط اعطای امتیاز تلفن ثابت فراهم باشد اما چون این امکان سنجی صورت نگرفته ما اجرای شبکه کابل را با توجه به صدمات احتمالی و حفاریهاکنار گذاشته و به دنبال ایجاد وای فای با مشارکت شرکت های سرمایه گذار طرف قرار داد با شرکت مخابرات هستیم که هم از پوشش مخابراتی و هم اینترنتی بهره مند شوند.

صوره_۲۰۱۵۱۰۰۶_۱۱۴۰۵۳

مدیر عامل مخابرات لرستان تصریح کرد:  حوزه پوشش ضعیف تلفن های همراه نیز که در جاده ها و حاشیه بزرگراهها و مناطق روستایی هستند به ترتیب اولویت شرکت ارتباطات سیار مساله را بررسی و بر طرف خواهد کرد.وی اضافه کرد: علت قطعی اینترنت و سرعت پایین نیز تنها مختص لرستان نیست و بعضا پیش می آید در جاههای دیگر چون مناطق همجوار پهنای باند دچار مشکل می شود و لرستان را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.
هومن محمودی گفت: ظرف سه ماه آینده و تا قبل از شروع ایام انتخابات مشکل ارتباط مخابراتی مناطقی که پوشش ضعیف مخابراتی داشته و تلفن ثابت روستایی که قطع هستند را رفع خواهیم کرد.

عباس دارایی/ بلوطستان

  1. شهروند ازحوزه انتخابیه

    …… توانایی اداره ….. پلدخترو نداره به نظر بنده ودوستانم این ……. سیاسی وجایگزین کردن جای مهندس ترابی نژادو یک تردید بزرگ داخل این حوزه انتخابی ایجاد وسوالات وتردیدهارو بیشتر میکنه وازاستاندارمحترم سوال دارم که ایا ترمیم وجابجایی کابینه یعنی سلامت انتخابات وتوانایی مهندس ترابی نژاد یا شک وتردید وناتوانی مدیر و…ازاقای استاندار بعنوان یک شهروند سوال دارم نه به عنوان اصلاح طلب وجریان خاص

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان