شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تاکید فرماندار پل دختر بر برگزاری انتخابات سالم

۲۰۱۵۱۰۲۷_۱۰۱۳۰۲

پنجاه و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی پلدختر با موضوع انتخابات برگزار شد. به گزارش بلوطستان امام جمعه پلدختر در این جلسه حضور حداکثری مردم را ضامن مردم سالاری دینی و نشان دهنده نظام اسلامی کارآمد عنوان کرد و گفت:مردم سالاری و آزادی انتخاب به برکت انقلاب اسلامی بوده است.حجت الاسلام محمد سوری افزود: انتخاب دست خود مردم است و افراد باید در انتخاب خود به شاخصه هاو معیارها توجه کنند.وی بی تقوایی را مبنای بداخلاقی و توهین و تخریب ارزیابی کرد و گفت:اگر فرد بی تقوایی انتخاب شود خود مردم مقصر هستند زیرا انتخاب دست خود آنهاست و باید دقت کنند.

امام جمعه پل دختر باتاکید بر اینکه انتخاب مردم باید عام المنفعه باشد،افزود: مردم از کارهای شخصی و مطالبات فردی پرهیز کرده و کارهای عمومی که باعث پیشرفت می شوند را ملاک انتخاب خود قراردهند.وی گفت: تقوی و برخورد کریمانه با مردم از شاخصه های مهم یک کاندیدای کارآمد است و مردم باید در انتخاب خود به این شاخصه ها توجه کنند.

امام جمعه پلدختر با تاکید بر صیانت از رای مردم ،خاطر نشان کرد: رای مردم حق الناس است و باید از رای آنها به بهترین نحو دفاع شود و الحمدالله مسئولین شهرستان و مجریان انتخاباتی نیز برای صیانت از رای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم دغدغه دارند.

وی افزود: مسئولین باید از دامن زدن به حاشیه ها خودداری کرده و با مظاهر ضداخلاقی و عوام فریبی که توهین به شعور مردم است برخورد جدی گردد.حجت الاسلام سوری گفت: باید زمینه برخورد با افرادی که با سواستفاده از عقاید مردم و دین به دنبال رسیدن به اهداف دنیایی و مقاصد شخصی هستند فراهم شود و مردم نیز این این افراد شناخت کافی داشته باشند.

امام جمعه پل دختر رسانه ها را از پردازش به بزرگنمایی حواشی کوچک نهی کرد و گفت: رسانه ها موضوعات کوچک را بزرگ نکرده و حاشیه سازی نکنند.وی تصریح کرد: باید از ورود افراد حاشیه دارو مخل امنیت در ایام تبلیغات انتخاباتی به ستادها جلوگیری شود و افرادی که سابقه مسئولیت در شهرستان را نیز داشته اند حق ورود به بحث تبلیغات انتخاباتی در محیط شهرستان را ندارند .

حجت الاسلام سوری همچنین بر برخورد با گردانندگان وبلاگ ها و سایت های تخریبی و فصلی در ایام انتخابات تاکید کرد و گفت: مسئولین قضایی،امنیتی و انتظامی در این زمینه برنامه ریزی  کنند.

فرماندار پلدختر: اطمینان می دهم انتخابات آتی سالم خواهد بود

فرماندار پلدختر نیز در این جلسه با تاکید بر بی طرفی مجریان انتخاباتی گفت: به مردم اطمینان می دهم انتخابات آتی انتخاباتی سالم بوده و مجریان آن نیز کاکلا بیطرف خواهند بود.نورالدین در منان افزود: بزرگترین پشتوانه ما اعتماد مردم است و مجریان و دست ندرکاران انتخابات و مدیران دستگاههای اداری نیز باید طوری حرکت کنند این اعتماد خدشه دار نشود.وی با تاکید بر فراهم کردن زمینه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: ملاک عمل باید قانون باشد نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر.

فرماندار پلدختر با تاکید بر اینکه از امکانات اداری نباید نفع و یا برعلیه کاندیدی استفاده شود ،افزود: این امر غش ما به سوی یک کاندیدای خود تلقی و این به مردم القا و باعث دلسردی و بی اعتمادی آنهاخواهد شد.وی تصریح کرد: انتخابات آتی سالم خواهد بود و با اطمینان خاطر اعلام می کنم بنا نداریم به سمت کاندیدی غش کرده و امکانات دولتی رابه نفع یا علیه فردی بکار ببریم.

درمنان افزود: انتخابات بارزترین نماد حضور مردم است و مردم باید احساس کنند اعتمادشان به مجریان انتخابات و مدیران دستگاههای دولتی بیهوده نیست.وی گفت: زیر سوال بردن خدمات نظام و دولت و تخریب مدیران برای معرفی خود از سوی یک کاندیدا امری ناپسند و غیر قابل قبول بوده و نباید کاندیداها برای معرفی خود دیگران را تخریب کنند.فرماندار پلدختر خاطر نشان کرد: اطمینان مردم از بیطرفی مجریان و همچنین واقعی شدن شعارهای کاندیداها بر مبنای ظرفیت ها و داشته ها باعث همدلی و همزبانی شده و باید وحدت بر مبنای قانون شکل گیرد.

وی افزود: دستگاههای ذیربط باید برای شناسایی کانون های بحران و آسیب ها حرکت کنند.فرماندار پلدختر گفت: مسائل شخصی و اختلافات را کنار گذاشته و همدلی را فراهم کنیم . وی تصریح کرد: اگر بناباشد فلان مدیر با امکانات دولتی برای کاندیدی تبلیغ کند و یا فلان مدیر طایفه گرایی کند معلوم است که همدلی و همزبانی اتفاق نمی افتد.وی گفت: شاخص و مبنای کار ما در انتخابات قانون و عمل به توصیه های مقام معظم رهبری خواهد بود.

وی همچنین گریزی به مساله تعطیلی کارواش ها زده و گفت: ساماندهی به جای تعطیلی بهتر است و اگر این تعطیلی با توجه به آمار بیکاری مردم باعث التهاب و نگرانی شود اصلا مناسب نیست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پل دختر نیز بهترین شیوه تبلیغات انتخابات را رعایت اخلاق اسلامی دانست و گفت: نامزدهای انتخابات باید شعارهای واقعی و براساس توان و ظرفیت‌های جامعه بدهند.

فریدون کریمی فرد افزود: اگر بخواهیم درست قضاوت شویم، باید درست قضاوت کنیم؛ بنابراین لازم است همه نامزدهای انتخاباتی بکوشند تا با تبلیغ توانمندی‌های خویش و ظرفیت جامعه، برنامه‌های خود را در معرض افکار عمومی قرار دهند و از تخریب رقبا بپرهیزند، چون تخریب و اتهام به رقیب ضمن گناه، موجب تنش در بین هواداران می‌شود.

  1. ن

    ما هم خواهان برگزاری بی حرف و حدیث انتخابات هستیم باید مانع مشارکت مردم رفع شود

  2. جودکی

    اگر مسئولین بی طرف باشند و برای سلامت انتخابات تلاش کنند هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد

  3. غریب آشنا

    با سلام
    از نشریه بلوطستان انتظار حداقلی این بود که انتصاب اقای نعمت دستیاری را به عنوا ن معاون مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری به سمع ونظر مخاطبین خود برساند.

  4. مرادی

    ازاین وعده ها زیاد شنیدیم انتخابات گذشته رو هیچ وقت فراموش نمی کنم که این همه حاشیه داشت اگر مسئولین بخواهند جلوی حاشیه ها را بگیرندباید جدی باشند

  5. شهاب محمودی عضو شورای اسلامی شهر پلدختر

    جناب اقای نعمت اله دستیاری
    با سلام و احترام. انتخاب و انتصاب حضرتعالی که از چهره های سرشناس و فعال سیاسی شهرستان پلدختر میباشید را بعنوان معاون مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان از صمیم قلب تبریک میگویم .امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و سربلند باشید .انشااله……………….

    • جودکی

      شهاب خان این چهره سرشناس و شاخص چرا با طومارهای دوستان و سیاسیون شهرستان به منصب فرمانداری یا معاون فرمانداری نرسید چرا سعی می کنی یک کارشناس را درحد یک معاون استاندار جلوه بده ی؟

  6. در جواب جودکی عزیز

    ما اصلاح طلبان به دستیاری که رئیس ستاد دکتر روحانی بود افتخار میکنیم و مطمئن هستیم ان موقع شما در ستاد رقیب دکتر روحانی یعنی دکتر جلیلی فعالیت کردی واقای نعمت دستیاری از چهره های ماندگار و فعالان سیاسی در لرستان میباشد

    • اصلاح طلب

      سلام دوستان،خودتون خوب مدانید در بین اطلاح طلبان دیوار بی اعتمادی بالا رفته و باید اعتراف کنیم در پلدختر رجال سیاسی اصلاح طلب نداریم این پستی که به آقای دستیاری عزیز داده اند برای کوهدشتی ها و الشتریها مثل آبدارچی بودن است ببینید در بین معاونین استاندار یکی کوهدشتی بود و فرمانداران الیگودرز ،نورآباد و همین درمنان خودمان اصالتا طرهانی هستند پس بیاید در زیر چتر طرهانیها پناه بگیریم تا خیس نشویم …..سیاسی حقتان همینه و بس برای شندخازی از سر و کول هم بالا می روید و ….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان