شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تذکرات نمایندگان منجر به واگذاری اختیارات قانونی ما نمی شود

photo_2008-07-01_01-57-41
استاندار لرستان گفت: لازم است مدیران با دولت هم‌سو باشند.به گزارش بلوطستان هوشنگ بازوند” در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید کوهدشت که صبح پنج‌شنبه ۲۷ خردادماه برگزار شد، گفت: ا از تذکراتی که نمایندگان در مسیر معیشت و اقتصاد مردم ارائه می‌دهند استقبال می‌کنیم، اما برخی تذکراتی که مطرح می‌شود تنها به اختلافات سیاسی دامن میزند و نقشی در زندگی مردم ندارد .
وی تصریح کرد:ذکر حق نمایندگان است ولی منجر به واگذاری اختیارات قانونی ما نخواهد شد.وی ادامه داد: مدیران باید با اتحاد و همدلی و فارغ از تفاوت دیدگاه‌های سیاسی برای رشد و پیشرفت این منطقه تلاش کنند.
photo_2008-07-01_01-41-44
استاندار لرستان با بیان اینکه مدیری که سیاست‌های دولت را قبول نداشته باشد طبیعا” جایی در دولت و تیم مدیریتی استان ندارد،افزود: ما به دنبال توقیت دولت هستیم و این حق طبیعی دولت است که از نیروهای هم سو با خود استفاده کند.
وی افزود:  خرداد روز پیروزی عقلانیت و تدبیر بود و روزی بود که روند رشد و توسعه کشور شتابی دیگر یافت.استاندار لرستان با دفاع از انتخاب فرماندار جدید کوهدشت گفت: تجربه بیش از ۱۴ پست مدیریتی و فرمانداری توسط فردی بیرانوند می‌تواند به تحولی خوب و بزرگ در شهرستان کوهدشت منجر شود.
استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اقتصاد مقاومتی یک طرح کوتاه مدت نبوده بلکه طرحی است که به یک گفتمان تبدیل شده است افزود: شاه بیت اقتصاد مقاومتی تغییر نگاه است نه پول و این تغییر نگاه باید صورت بگیرد.وی افزود: با قرار گاه خاتم الانبیاء قراردادی بسته شده و یک زمین با ۵۰ هزار مترمربع مشخص شده تا تعدادی مراکز بهداشتی در کوهدشت ساخته شود.
بازوند با اشره به دستاورد طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: ماهانه ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان یارانه در حوزه سلامت برای استان لرستان واریز می شود که ۶۰ درصد آن به جای مردم پرداخت و حدود ۴۰ درصد آن هم برای خرید دارو و … و یک درصد هم در بحث هتلینگ بیمارستانها هزینه می شود و در این زمینه کوهدشت در اولویت قرارگرفته است.

بازوند گفت: سد معشوره مستلزم یک پیگیری است و باید در جهت برطرف شدن موانع آن تلاش کرد.وی افزود:  پروژه ی پتروشیمی شهرستان کوهدشت با تلاش یک سرمایه گذاری یزدی در حال اقدام است.فرماندار جدید کوهدشت در روز معارفه گفت: من وام دار هیچ گروهی نیستم.به گزارش بلوطستان فردی بیرانوند افزود:کوهدشت دارای نیروهای ملی و مهمی می باشد.
وی با بین اینکه از نقطه نظرات باید استفاده شود،گفت:باهماهنگی همدیگر کارها به بهترین نحو انجام می گیرد.وی ادامه داد: من باتوجه جاهای دیگر ی که بوده ام و تجربه کسب نموده ام و جاهای دیگری خواهان بودند که بنده فرماندار آن جا شوم و لی چون خودم اهل لرستان هستم،دوست داشتم اگر تجربه ای نیزهست این تجربه و خدمت رو در اختیار مردم عزیز خودم قرار دهم.

photo_2008-07-01_01-57-34

امام جمعه کوهدشت نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از آفتهای بسیار خطرناک برای مدیریت، چاپلوسی و خودپسندی است،افزود:اختیارات کافی یکی از ویژگیهای مدیریتی است. حجت الاسلام طهماسبی گفت: استان لرستان، پایلوت اقتصاد مقاومتی معرفی شده و از این فرصت باید استفاده کرد.

وی اشتغال را  یکی از ملزومات برای شهرستان کوهدشت ارزیابی کرد و گفت:اشتغال و اقتصاد مقاومتی یکی از ملزومات برای شهرستان کوهدشت است و باید  سرمایه گذاران را باید برای حضور در شهرستان ترغیب کنید.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:  برنامه های مختلفی را برای اجرا در مجلس شورای اسلامی مدنظر داریم.ملکشاهی  انتصاب فرماندار جدید کوهدشت را یک اتفاق خوب قلمداد توصیف کرد و افزود: فرماندار جدید کسی است که حدود ۱۵ فرمانداری را درکارنامه خود دارد و از وزیر کشور تشکر می کنم که به همت وی این انتصاب صورت گرفت.

ملکشاهی افزود:سهم تخصیص آب در لرستان نسبت به کشور ناچیز است.وی ادامه داد: من از وزیر نیرو طرح سوال کرده ام اما اگر نماینده ای از وزیری سوأل کرد به معنای نادیده گرفتن دولت نیست.

برپایه این گزارش نورمحمد فردی بیرانوند باسابقه ترین فرماندار کشور محسوب می شود که مهم ترین سوابق او به شرح ذیل است:
مدیر نمونه ملی در دولت اصلاحات:
فرماندار شرق استان تهران: دماوند
فرماندار غرب استان تهران: شهر قدس
فرماندار جنوب غرب استان تهران: ملارد
فرماندار شهرستان الیگودرز (۲مرتبه)
فرماندار نهاوند
فرماندار اسدآباد
فرماندار شادگان
فرماندار باغملک
فرماندار ایذه
فرماندار بندر لنگه
شهردار خرم آباد
شهردار نهاوند
بخشدار ازنا
معاون اداره کل سیاسی و امنیتی استانداری همدان
مدیرکل شهر و روستا استانداری لرستان
مدیرکل برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان
مشاور استاندار لرستان
photo_2008-07-01_01-57-27
گفتنی است محمد کرم محمدی از مهرماه ۹۳تا فروردین ۹۴سمت فرمانداری کوهدشت را برعهده داشته و پس از انتخابات مجلس دهم در اواسط فروردین سالجاری جای خود را احسان جهانیان داده بود.
همچنین استاندار لرستان ،نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه کوهدشت و اعضای شورای اداری این شهرستان با حضور در منزل شهید عبدیانی از شهدای مدافع حرم کوهدشت به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.
photo_2008-07-01_01-57-14
 photo_2008-07-01_09-34-44
photo_2008-07-01_09-31-56

  1. ضرونی

    مرد همیشه فرماندار به درد کوهدشت نمی خورد کاش فرمانداری سیاسی تر به کوهدشت می آوردند

  2. لرستانی

    سلام.
    اگر کسی با این سابقه به درد کوهدشت نمی خورد، لابد وزیر کشور باید فرماندار کوهدشت می شد؟؟
    اگر مخالف هستید لااقل انصاف داشته باشید و یک دلیل منطقی بیاورید

  3. امرائی

    آقای ملکشاهی نه به اون امضاء که کردی خزاب به وزیر کشور نه به این تمجیدت

  4. ایمان

    بلوطستان سایت خوبی است امیدوارم همیشه آنلاین باشید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان