شما اینجا هستید
ادب زاگرسی » تصاویری از روز بزرگداشت ترک امیر شاعر وعارف لک زبان

معرفی گروه ” دلفان در گذر تاریخ وادب “

ترک امیر ۸
گروه “دلفان در گذرتاریخ وادب ” درشبکه ی اجتماعی واتساپ ،در مورخه -هفتم تیرماه سال جاری- توسط تعدادی از دوستداران تاریخ وادب دلفان که عموما ازچهره های فعال فرهنگی ودلسوزان شهرستان دلفان هستند؛ با نیت پرداختن به پیشینه تاریخی وادبیات دلفان وتجلیل از شخیصیت های مذهبی علماء دینی، شعرا وادباقرون گذشته ومعاصر راه اندازی گردید .این گروه متشکل از صد عضو می باشد که در فضای مجازی واتساپ به صورت کاملا رسمی وتعریف شده فعالیت می کنند وهمچنین در فضای حقیقی نیزجلساتی به صورت حضوری و کاملا عینی دارندکه بزرگداشت ترک امیر شاعر وعارف لک زبان به همت این عزیزان واستقبال وحضورافراد علاقه مند بعضا از شهرستانهای همجواروحتی غیربومی از تهران و.. توسط این گروه وتلاش بی دریغ ادارده ارشاد وفرهنگ اسلامی شهرستان دلفان  انجام پذیرفت .
تلاش بی وقفه گروه در سر وسامان دادن به اوضاع فرهنگی دلفان وتشویق وترغیب نسل جوان به ادامه تحصیل وکسب افتخارات برای منطقه ستودنی است، که به دور از هرگونه تظاهر وگرایش باندی وجناحی وصرفا به خاطر احساس مسولیتی که درک شده است فعالیت می کنند. اعضا محترم این گروه از سرشناسان ، هنرمندان اهل قلم ، شعرا، محققان ومولفان شهرستان هستند که در فضایی کاملا دوستانه وصمیمی به فعالیت پرداخته اند. تفاوت عمده این گروه با دیگر گروه ها در فضای مجازی این است که همه اعضا همدیگر را می شناسندواین شناختن به سبب شرکت کردن دوستان عضو در همایش هایی است که برگزار می شود . اعضا دارای مدارک تحصیلی عالی در رشته های متفاوت هستند که انتظار می رود با تداوم کار دراین گروه شاهد معرفی هر چه بهتر دلفان دراستان وحتی سطح کشور باشیم .
از دیگر اقدامات این گروه افتتاح شماره حسابی به نام” دلفان در گذرتاریخ وادب “است که باتوافق درجهت جذب کمک های مالی راه اندازی شده است و کاملا رسمی ، تعریف شده وقانونمند عمل می کند و ضوابط این شماره حساب مورد تایید تمام اعضا ودوستا ن دیگر قرار گرفته است .این گروه می تواند الهام بخش گروه های مجازی دیگر باشد که بتوانند دراین فضاها در چهارچوبی رسمی و تعریف شده فعالیت نمایند . ان شاالله تعالی

تر ک امیر ۱۲
 

ترک امیر۵۴  ترک امیر ۲۱

۲۲ ترک امیر ۱۴

 
علی کرم زارعیان / بلوطستان دلفان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان