شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تفکر در سایه احمدی‌نژاد می‌خواهد اتحاد ملی را برهم بزند

 دبیر حزب اعتماد ملی شاخه لرستان  گفت: دوباره همان فکر در سایه احمدی‌نژاد می‌خواهد اتحاد ملی را برهم بزند و به ملت توهین کند.به گزارش بلوطستان سید مهدی عصر چهارشنبه در جمع هواداران دکتر روحانی در میدان امام شهرستان خرم‌آباد با اشاره به شعار انتخاباتی دکتر روحانی گفت: باید بدانیم که ما ملت ایران ملتی انتخاب‌گر هستیم، همین ملت هزار و ۴۰۰ سال پیش دست به انتخاب بزرگی زدند و آن هم پذیرش اسلام بود.
وی افزود: ایران و ایرانی در ۱۴ قرن از اسلام دفاع کرده است و برای ماندن اسلام و ایران زجرها دیده، تبعیت‌ها کشیده و سرها بر بالای دار رفته است.دبیر حزب اعتماد ملی لرستان با بیان اینکه ملت ایران همواره یک ملت آزاد بوده و به دنبال آزادی بیان، فکر، اندیشه و عقیده است، عنوان کرد: ملت ایران زورگویی و استبداد، دیکتاتوری و اجحاف، تبعیض، حق‌کشی و بی‌عدالتی را نمی‌پذیرد.
وی گفت: چرا می‌خواهید به این ملت توهین کنید؟ رقبای دکتر روحانی بدانید ما خواهان حذف نیستیم و خواهان حضور و مشارکت هستیم اما شما پشتوانه و در سایه احمدی‌نژاد هستید.
موسوی با اشاره به انتخابات سال ۱۳۹۲ بیان کرد: قبل از سال ۹۲ اتحاد و وحدت جامعه را مخدوش کردند، به ایران و ایرانی توهین کردند و دوباره همان فکر در سایه احمدی‌نژاد می‌خواهد اتحاد ملی را برهم بزند و به ملت توهین کند.
دبیر حزب اعتماد ملی لرستان گفت: ما ملتی ایران به دنبال حق و حقیت هستیم و دکتر روحانی و طرفدارانش به دنبال امنیت، عدالت و معیشت هستند، اگر بگذارند امنیت برای همه، اگر بگذارند عدالت برای همه، اگر بگدارند معیشت برای همه و نه اینکه مانند قالیباف بین ملت اختلاف ایجاد کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان