شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تقدیم مدال قهرمان کاتای انفرادی جهان به معاون رئیس جمهور

photo_2016-10-16_19-42-16

قهرمان  کاتای انفرادی جهان مدال طلای خود را به معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور اهدا کرد. به گزارش بلوطستان حبیب حسنوند مدال طلای خود را به پاس قدردانی از  معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور اهدا کرده است.وی که اهل پلدختر لرستان است سال گذشته نیز گردن آویز نقره ای را که در مسابقات جهانی کاراته مردان جهان کسب کرده بود به مقام معظم رهبری تقدیم کرد.

حسنوندهم اینک  کارشناس سازمان مرکزی حفاظت محیط زیست کشور است و پیش از این نیز بعنوان کارشناس اداره کل محیط زیست لرستان مشغول فعالیت بوده است.

حسنوند در گفتگویی با بلوطستان گفت: ورزشکاران به عنوان سفیران سلامت و محیط زیست می توانند در زمینه آگاهی بخشی به مردم در جهت حفاظت و صیانت از محیط زیست تلاش کنند.وی افزود: مجامع بین المللی به پاس سال ها تلاش و کوشش مرحوم تقی ابتکار پدر دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست  عنوان قهرمان زمین را به پدر وی و خود خانم ابتکار دادند و  از آن جا که این عنوان برای تلاش بی وقفه در جهت حفظ و صیانت طبیعت خدادادی و محیط زیست به آنان تقدیم شد ه است  مدال طلای اینجانب هم به پاس تقدیر از زحمات این دو عزیز اهدا شده است.

گفتنی است هشمتین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان سبک شیتوریو یونیون  باحضور تیم هایی از کشورمان و ورزشکارانی از کشورهای عراق،اسلوونی،سوریه،تاجیکستان، افغانستان،بلغارستان،بوسنی هرزگوین،ایتالیا ولهستان آذربایجان وژاپن به مدت ۲روز درتاریخ های ۱۸ و۱۹شهریور ماه درسالن افراسیابی تهران برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان