شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » تلگرام ، رسانه ای با مخاطبان میلیونی

تلگرام

شبکه اجتماعی تلگرام با وجود این تعداد مخاطب و نقشی در انتخابات و تبلیغات آن داشت ، نشان داد یکی از ابزار تاثیر گذار در جامعه است.آمار ها نشان می دهد ،هم اکنون۵۰ میلیون کاربر اینترنت و بیش از ۲۲ میلیون یوزر تلگرام !که بیشتر این افراد واجد شرایط برای رای دادن هستند.
فضای مجازی در مقایسه با رسانه های سنتی مثل روزنامه در اطلاع رسانی مطالب بسیار سریع است.و در چند ثانیه می تواند اطلاعات زیادی را منتشر کند و این یکی اط دلایل روی آوردن به تلگرام است .
هشدار ⛔️رواج تلگرام و شبکه های اجتماعی بدون داشتن اطلاعات امنیتی و سواد رسانه ای منجر به مشکلاتی برای کاربران می شود .در این مورد پلیس فتا فعال است و تلاش می کند کاربران را نسبت به موضوعات فضای مجازی آگاه سازد.
دشمنان انقلاب اسلامی با برنامه ریزی با ساخت گروه ها و کانال ها تلگرامی و جذب و شبکه سازی کاربران تلگرامی که اکثر بدون سواد رسانه ای و اگاهی از روش های خبری آنهاهستند.نهاد های انقلابی و ارزش ها اسلامی را تخریب می کنند.
ملت شریف ایران اسلامی و مخصوصا کاربران فضای مجازی باید با افزایش بصیرت و هوشیاری با جنگ روانی،فتنه و فعالیت های دشمن در فضای مجازی که همواره رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای بر آن تاکید داشته اند، مقابله کنند.

امیرهوشنگ رشیدیان/ بلوطستان

  1. امیرهوشنگ رشیدیان

    http://amirhoshangrashidian.blogfa.com/post/9
    یادداشت امیرهوشنگ رشیدیان
    خمینی شناسی و جلوگیری از تحریف خط امام(ره)/اصول اندیشه امام از نگاه امام خامنه ای«مدظله»

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان