شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » توسعه لرستان در گرو حرکت درون زا و اتکا به توانمندی های بومی است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: توسعه لرستان در گرو حرکت درون زا و اتکا به توانمندی های بومی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کورانی فر ظهر دوشنبه در نهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان با اشاره به اینکه تعاونی ها تلاشگران عرصه تولید، خدمت و کار هستند که فعالیت آنها در نهایت منجر به رفاه در جامعه می شود، اظهار داشت: تلاشگران تعاونی ها که برای تولید ثروت و تامین معیشت مردم تلاش می کنند همانند مجاهدان در راه خدا هستند.

وی با بیان اینکه آیات و روایات بسیاری پیرامون تعاون و همکاری وجود دارد و این امر در زندگی و سیره ائمه نیز دیده می شود، تصریح کرد: امروز در دنیا تعاون یکی از الزامات اقتصادی هر منطقه و کشوری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه در استان در دو مقوله فرهنگ تعاون و فرهنگ کار ضعف داریم، گفت: باید نگاه همه مردم و مسئولان نسبت به کار و تعاون را تغییر دهیم.

کورانی فر با بیان اینکه هر نوع نگاهی که به مسائل داشته باشیم در رفتارمان نیز آن را نشان می دهیم، تصریح کرد: بنابراین وظیفه مدیران فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان این است که در رابطه با تغییر نگرش به کار و تعاون فعالیت کنند.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانیکه نگاه ما به کار و تعاون تغییر نکند وضعیت اشتغال و اقتصاد به همین منوال می ماند، افزود: واقعیت این است که برای توسعه استان نباید منتظر باشیم کسی از خارج استان بیاید و وضعیت را درست کند بلکه باید جوشش و حرکت درون زا باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه در راه توسعه استان و کشور باید از تجربیات کشورهای توسعه یافته استفاده کنیم، اظهار داشت: در حال حاضر شرایط مساعدی برای توسعه اقتصادی استان مهیا شده است که باید از آن نهایت استفاده را کنیم.

کورانی فر با بیان اینکه باید همه نگاه، توجه و همت ما به توسعه اقتصادی استان باشد، تصریح کرد: باتوجه به هماهنگی خوب نمایندگان استان و تلاش های استاندار لرستان آینده خوبی را برای اجرایی شدن مصوبات دولت در استان پیش بینی می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان