شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » توضیحات سخنگوی وزارت ارشاد درمورد فراخواندن مدیر کل ارشاد لرستان

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین نوش آبادی گفت: همه مسئولان و مدیران وزارت باید مراقب فضای جامعه باشند و از ایجاد تنش و ایراد اتهام بوی‍‍ژه به مسئولان و دلسوختگان نظام بپرهیزند؛ از این رو مدیر کل ارشاد لرستان به اداره کل استان ها فراخوانده و درمورد رعایت اعتدال در رفتار و گفتار مدیریتی و حفظ حرمت بزرگان، به ایشان تذکر جدی داده شد.
12ص23 (3)
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ارشاد در ادامه با تاکید بر این که مدیر کل ارشاد استان در این جلسه اعلام کرد که در بیانات خود، قصد توهین به هیچ جریان سیاسی و یا شخصیتی را نداشته و از اینکه سخنانش باعث رنجش برخی مقامات شده، عذرخواهی کرد.
سخنگوی وزارت ارشاد، روش دولت را جلوگیری از افراط و تفریط خواند و گفت: این وزارتخانه برای رعایت اصول حرفه ای و اخلاق اسلامی، با هیچ فردی تعارف نداشته و با افراد خاطی برخورد خواهد کرد.
نوش آبادی افزود: دولت تدبیر و امید و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رفتارهای افراطی مخالف است و اجازه نمی دهد عرصه فرهنگ و هنر کشور دستخوش افراط و تفریط شود.
وی همچنین بر ضرورت حفظ شان مقامات و مسئولان نظام و همه کسانی که برای این کشور و انقلاب زحمت کشیده و می کشند، تاکید و تصریح کرد: اخلاق حرفه ای ما که برگرفته از آموزه های اسلامی است، ایجاب می کند که ادبیات مناسب و درستی را برای بیان عقاید برگزینیم و به پیامدها و تاثیرات گفتار و رفتار خود در جامعه نیز توجه داشته باشیم و به مشی اعتدال پایبند باشیم.
معاون وزیر ارشاد گفت: هیچ یک از مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اینگونه رفتارها موافق نیستند و شخص وزیر ارشاد از این اتفاق اظهار تاسف کرده است.

منبع: آفتاب کد خبر: ۲۷۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ – ۱۸:۵۵ http://aftabnews.ir/fa/news

با سپاس از جناب آقای محمدی وفایی که خبر را برای بلوطستان ارسال نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان