شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ثبت نامی های روز پنجم در کوهدشت و سلسله و دلفان

photo_2015-12-23_12-17-49-1024x768-932x1024

در پنجمین روز ثبت نام در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان هم  آقایان احسان چراغی ، رضا رضایی ،علی (عالی) رستمی  و  خانم افسر کاظمی با حضور در در فرمانداری شهرستان دلفان ثبت نام کردند.

به گزارش بلوطستان  احسان چراغیان که متولد سال ۶۳از روستای خلیفه اباد دلفان و فارغ التحصیل در رشته شهرسازی (برنامه ریزی)درمقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه یزد وهمچنین دانشجوی دوره دکتری شهرسازی در دانشگاه ازاد اسلامی واحد کرمانشاه است در گفتگو با بلوطستان گفت: کاملا مستقل است وبا انگیزه خدمت خالصانه و صادقانه وارد عرصه انتخابات شده است . وی برنامه های عمرانی خود را  در سطح روستاها وشهرستان و به خصوص اشتغال جوانان عنوان کرد و افزود: فراهم کردن زیر ساخت ها از برنامه های دیگر من خواهد بود. وی  دارنده اولین پروانه اشتغال به کار مهندسی شهر سازی در دلفان وسلسله است ودر بخش فرهنگی توجه به اصالتها را درطرح قالبی جدید  مد نظر دارد. چراغی گفت: درباره اجماع نظر خاصی نداردودر کمیسیون عمرانی مجلس اهدافش را دنبال خواهد کرد.

رضا رضایی هم که متولد سال ۵۲ودارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی دارای ۲۲ سال سابقه اجرایی ودارای ده ها مقاله وتالیف در زمینه های مختلف است به بلوطستان گفت: انگیزه اصلی من برای حضور کم کاری نمایندگان سابق این حوزه است که زمینه رشد را فراهم نکرده اند . وی ادامه داد:  می تواند ظرفیتها وبسترها را اماده کند .
وی ایجاد مرکز مطالعات وتحقیق در حوزه معدن وصنعت وتوسعه صنایع جانبی وتولیدی برای امر کشاورزی ودامپروری وهمچنین ایجاد منطقه ازاد تجاری را از برنامه های خود عنوان کرد و افزود: توجه به توریسم طبیعی واثار باستانی وکاوش در میراث فرهنگی رامد توجه قرار میدهم  زیرا معتقد م  در این زمینه در سطح بین المللی می توانیم مطرح باشیم و باید برای تمام طرح ها پیوست فرهنگی وجود داشته باشد .
وی خود را اصول گرای اصلاح طلب نامیده و گفت:  از نظر من اصول خط قرمز است و اصلاح باید در جهت تقویت بنیه اصول باشد . قطع به یقین تا اخر خواهم ماند واجماع در جهت خدمت به مردم را مفید می دانم.

 علی رستمیان هم که متولد سال ۴۷ در دلفان است گفت:   فرمانداری شهرستان دیوان دره ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی در استان لرستان وهرمزگان ، مدیریت سازمان صداو سیمای استان ایلام  رئس هیات بوکس استان کردستان و…..را در کارنامه مدیریتی خود داشته و مرد اول اشتغال کشور درسال ۸۶ بوده است. وی افزود:  انگیزه اصلی حضور م  در صحنه انتخابات توانی است که در خوددیده وتجربه ای که اندوخته ام.

وی ادامه داد:  می توانم  با توجه به سوابق پیشین دلفان وسلسله را در مدت چهار سال حداقل بیست سال جلو ببرم.وی گفت: در صورت رد صلاحیت به قانون تمکین خواهد کرد ومعتقدم به کسی ظلم نمی شود . وی در ادامه ابراز کرد: مستقل است با خطوط قرمز ولایت و قانون اساسی ،حل مشکل را در انتساب به احزاب نمی دانم ودر صددهستم در صورت موفقیت با تشکیل کمیته هایی حوزه خود را در سطح ملی مطرح کند . رستمیان درباره اجماع معتقداست اول باید معیار افراد مشخص باشد ومردم در این باره به اجماع برسند.

سر کار خانم افسر کاظمی هم که متولد سال ۱۳۴۶وکارشناس ارشدمدیریت  رسانه است به بلوطستان گفت:درباره فرهنگ بومی معتقد م، فرهنگ یعنی قدرت ما پیشینه فرهنگی داریم پس قدرتمند هستیم وبرای دفاع از فرهنگمان باید بتوانیم با زبان قدرت هم حرف بزنیم اما تافته جدا بافته نیستیم . وی افزود:ما منطقه ای فکر می کنیم وملی عمل می کنیم وخواستگاه ما فرهنگ و زبان لکی است با حفظ انسجام ملی .
وی ادامه داد: فعال مدنی واصلاح طلب هستند ، مقید به قانون است واجماع را در صورت لزوم با تبعیت از نظر اصلاح طلبان می پذیرم.به گزارش  زارعیان خبرنگار بلوطستان از دلفان  بهروز خیری چراغ هم در فرمانداری دلفان داوطلب نمایندگی مجلس از این حوزه انتخابیه شد.همچنین دیشب حمید نظری با حضور در وزارت کشور، برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله ثبت نام کرده است.

IMG_5754

در حوزه کوهدشت هم دو نفر امروز داوطلب نمایندگی مجلس شدند. بهزاد خسروی متولد ۱۳۵۲ ودارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی یکی از این افراد بود. خسروی همچنین در مقطع دکتری مدیریت استراتژیک مشغول به تحصیل بوده و سوابقی چون معاونت توسعه منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو دیزل ، مدیر عامل شرکت ارمغان آسیای پاک ، تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی را داشته است.

فریبا تیموری  آزادبخت دیگر داوطلب روز پنجم بود که  برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد. وی دانشجوی دکترای فیزیک هسته ای است که در دانشگاه های کوهدشت بعنوان استاد مدعو مشغول تدرس است.

  1. عظیم

    موفقیت اصلاح طلبان کوهدشت آرزوی همه ماست

  2. یارستانی

    سلام ازاینکه میبینم …….. نوراباد هم دراین دمکراسی بزرگ نامزد انتخاباتی دارن تبریک میگم انشاالله موفق باشید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان