شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ثبت نام ۷۰۰ واحد مرغداری برای تسهیلات سرمایه در گردش

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت : مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش برای دامداری ها،مرغداری ها، تولید کنندگان حوزه شیلات و آبزیان کشور تسهیلات سهل الوصول در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها پیش بینی شده است.

به کزارش بلوطستان سید عماد شاهرخی با حضور در استودیو خبر سیمای مرکز لرستان با اشاره به اینکه در قالب طرح مردمی سازی یارانه ها مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش برای دامداری ها مرغداری ها، شیلات و آبزیان تعریف شده است گفت، تاکنون ۷۰۰ واحد مرغداری برای این طرح ثبت نام نموده که مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان را شامل می شود در همین راستا از همه تولید کنندگان در این حوزه ها تقاضا می شود  جهت ثبت نام برای دریافت این تسهیلات سرمایه در گردش به همکاران ما در بانک کشاورزی مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد در ثبت نام محدودیت زمانی نداریم و همکاران ما روز پنجشنبه تا ۶ عصر و جمعه تا ۱۲ ظهر در خدمت تولید کنندگان محترم هستند. وی گفت؛ ارزیابی وثایق به این صورت انجام میگیرد که ضمانتهای تسهیلات قبلی مجدداً برای تسهیلات جدید ارزیابی و لحاظ می شوند.*

شاهرخی تصریح کرد :خرید تضمینی شیر خام و مرغ مازاد را جهت ذخیره سازی در دستور کار قرار دادیم حتی چنانچه بیش از این میزان باشد به دستور مقام عالی وزارت آنها را صادر خواهیم کرد.

=

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان