شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » جافری، شهردار کوهدشت در نیمه‌ی‌راه می‌رود؟

به گزارش بلوطستان در حالی که شایعاتی پیرامون احتمال استیضاح رحیم جافری شهردار کوهدشت به گوش می رسید بر اساس اخبار موثق احتمال استیضاح وی قوت گرفتهاست. این در حالیست که اکثریت شورای شهر کوهدشت از عملکرد جافری ناراضی بوده و با طرح سوالاتی بنا دارند شهردار کوهدشت را در جلسه آتی شورای شهر استیضاح کنند.

ظاهرآ این سوالات طرح و در قالب نامه ایی از سوی شش نفر از اعضای شورای شهر به شهردار کوهدشت ابلاغ شده است.به گفته منابع نزدیک به شورای شهر کوهدشت محمد قاسمی، مرادعلی منتی و حسن قبادی چهار نفر از اعضای شورای شهر که در قضیه استیضاح ظاهرآ در موضع اقلیت قرار دارند موافق استیضاح نبوده و این نامه را امضا نکرده اند.

به گفته یک منبع موثق که از موضوع را از زبان شهردار شنیده است گویا اخیرآ شهردار کوهدشت با نگارش نامه ایی خطاب به بازوند استاندار لرستان به عملکرد شورای شهر کوهدشت اشاره و برخی از مسائل و حواشی پیرامون این شورا رابه وی اطلاع داده است و بر این اساس اعضای شورا نیز که از این رفتار جافری به شدت ناخشنود هستند در صدد برآمده اند تا با طرح سوالتی ضمن استیضاح شهردار کوهدشت وی را برکنار کنند.

گفتنی است شورای اسلامی کوهدشت مرادکرمی شهردار منتخب خود را نیز استیضاح و برکنار کرده بود و به نظر می رسد رحیم جافری نیز در آستانه استیضاح و احتمالا برکناری پیش بینی شده قرار گرفته است.وی بهمن ماه سال گذشته به عنوان شهردار کوهدشت معرفی شده و طرح زودهنگام استیضاح اش را باید به برخی مسائل پشت پرده ایی نسبت داد که به گفته شهردار کوهدشت در فرصتی مناسب بیان خواهند شد.

فشار استانداری لرستان به اعضای شورای شهر و انصراف از استیضاح؛استیضاح احتمالی و برکناری قریب الوقوع و نهایتآ استعفای جافری پیش از استیضاح از جمله مواردی است که احتمال دارد در روزهای آتی محقق شود.

  1. سعیدطهماسبی

    خیلی متاسفم برای شورای شهرکه دارن به رای مردم بی احترامی میکنند.

  2. احمد

    چرا اعضای شورا مردم را تمسخر می کنند؟چرا کسی تو این مملکت نیست پیگیری کند ؟ پس مسولین محلی همانند امام جمعه فرماندار ونظایر کجایند؟ چرا این شورا را رها گذاشتن…

  3. حامی شهردار

    شورا باید انحلال گردد چون نمی گذارند شهردار که آدم متخصص و کاربلدی است کار کند

  4. سعیدطهماسبی

    آقای فرماندارقشنگ صحبت کردن شرط نیست قشنگ کارکردن ملاک است خداوکیلی خریداری سطل زباله نشون میده که چه بلای برسراین مردم اومده مابه همین راضی هستیم شاید اگرقصددرارید کارمفید انجام بدید شهردارروحفظ کنید
    آقای امام جمعه این چهارسال شورا نیزمیگذرد اماآقایان استیضاح کننده شورا وقضیه مسجدنبی اکرم روبرای دوربعد تآیید صلاحیت آقایان مخالف درنظرداشته باشید وهشداربدید خواهشا به مسولان مربوطه

  5. عزیزی

    من ساکن کوهدشت نیستم اما در شگفتم چگونه شورا می خواهد نیامده شهردار را برکنار کند او هنوز مرکب حکمش خشک نشده است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان