شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » جشنواره‌ی شعر معلم در کوهدشت

جشنوار‌ی شعر معلم صبح امروز در کوهدشت برگزار می‌شود. عزت جعفری، رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت با اعلام این خبر به بلوطستان گفت: مراسم با همکاری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت و دانشگاه های پیام نور، علمی و کاربردی ۱، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه غیر انتفاعی جویندگان علم این شهرستان کوهدشت و با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی لرستان و شاعران و هنرمندان برجسته ی شهرستان برگزار می گردد.

شعرخوانی شاعران کوهدشتی و خرم آبادی و اجرای موسیقی به توسط مهران غضنفری از برنامه هایی است که در این مراسم اجرا خواهد شد. جعفری ساعت مراسم  را ۱۰ صبح امروز (۱۹ اردیبهشت ماه ۹۵) عنوان کرد و گفت: این برنامه در محل سالن اجتماعات اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت برگزار می‌شود.

  1. کشکان

    اَنی منبع بلوطستان؟!

    • بلوطستان

      جناب کشکان منبع بلوطستان اشتباهات عصری با شعر معلم کشکان نخواهد بود.
      این خبر را شخص آقای جعفری رئیس اداره بصورت پیامک در اختیار مدیرمسئول بلوطستان قرار داد. وقاحت به جایی رسیده که بلوطستان متهم به مواردی می شود که نسبت بدان ها شاکی است.
      بلوطستان به دلیل پاره ای ملاحضات تا کنون از پیگیری مورد به مورد خبر و مطالبش توسط کشکان خوداری نموده ولی این کار سبب گردید که زین پس تمامی موارد پیگیری و در صورت تکرار رسانه ای شود.
      در جدیدترین مورد مطلب آقای زرین قلم درباره ی استاد شجریان که به سفارش بلوطستان نگاشته شد توسط برخی پایگاها از جمله کشکان بی ذکر منبع اصلی درج گردید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان