شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » جهت‌ گیری استاندار صحیح است/ برخی مسئولان تنها روحیه ژست‌ گرفتن دارند

۸۱۶۶۹۱۷۳-۷۰۰۱۱۲۷۷
 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: افراد دین‌دار و مقید به شریعت و آرمان‌های نظام همچون شهید رجایی و باهنر، بی‌شک در مقام خود موفقیت خواهند داشت.
به گزارش بلوطستان حجت الاسلام میرعمادی در جلسه شورای اداری استان افزود:اگر در مجموعه‌ای توفیقات وجود ندارد بی‌شک مدیر آن مجموعه دانش و قدرت ندارد.میرعمادی اظهار داشت: اگر کسی مسؤولیتی را قبول می‌کند باید دانش آن را داشته باشد تا به موفقیت برسد.
امام جمعه خرم آباد گفت:  دولت‌مردان این نظام کسانی هستند که خود را مقید به دین، شریعت و آرمان‌های امام و شهیدان می‌دانند،.وی ادامه داد: این افراد با تخصص در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تلاش خود را برای تحقق آرمان‌های نظام انجام می‌دهند.
حجت‌الاسلام میرعمادی افزود: امام راحل (ره) می‌فرمود من نوکر و خدمت‌گزار مردم هستم اما بعضی‌ها برای نشستن پشت میز، تمرین ژست گرفتن را انجام می‌دهند.
وی افزود: از جنس مردم بودن، سادگی و دوری از تجملات از شاخصه‌هایی است که مورد تأکید امام خمینی (ره) بوده است.نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خاطر نشان کرد:  مقام معظم رهبری ۴ هزار کلمه در رابطه با این زمینه فرمایشات داشته‌اند که همین اصل باعث تداوم نظام خواهد بود.
میرعمادی  شهیدان رجایی و باهنر را بهترین الگو برای دولت‌مردان ارزیابی کرد و گفت: شهادت این عزیزان باعث صلابت و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران شد.
امام جمعه خرم‌آباد افزود:باید مراقب انتخابات باشیم. وی ادامه داد:  انتخابات امسال باید ثبات سیاسی را در کشور به وجود آورد.حجت‌الاسلام میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: جهت‌گیری استاندار صحیح است و راه برون‌رفت از محرومیت لرستان همین روشی است که ایشان دارد آن را انجام می‌دهد.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب، نوع نگرش دولت‌ها به مسئولیت‌ها عوض شده است و امروز کارآمدی جمهوری اسلامی ایران در دنیا نیز به‌خاطر همین عملکرد دولت‌ها است.

میرعمادی تصریح کرد: در قضیه هسته‌ای کار عظیمی صورت گرفت و ما نباید عقاید و واقعیت‌ها را نادیده بگیریم و در واقع تا اینجای مسئله هسته‌ای ثابت شده جمهوری اسلامی ایران صادق و قدرتمند است و مشکلاتش را خودش حل می‌کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان