شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » حوزه سیاسی استانداری چالش عمده مدیریت استان است

photo_2016-09-02_20-33-37

رییس انجمن اسلامی معلمان لرستان گفت:تلاش مخالفان مآیوس کردن روحانی از حضور در انتخابات آینده ریاست جمهوری است.به گزارش بلوطستان علی تیموری با بیان این مطلب در جمع اعضای انجمن اسلامی فرهنگیان پلدختر افزود:تنها گزینه مورد حمایت دکتر روحانی است و برخی از اصولگرایان هم چون فقر چهره داشته و از آمدن احمدی نژاد واهمه دارند چاره ای جز حمایت از روحانی ندارند.

وی با بیان اینکه بحث حقوق های نجومی ایجاد هجمه بر علیه دولت است،اظهار داشت:قانون گذاری که قبلا قانون حقوق های نجومی را تصویب یا دستورالعمل کرده است از کسانی که این حقوق های نجومی را در یافت کرده اند بیشتر مقصر نباشند کمتر مقصر نیستند.وی ادامه داد:این هجمه با این هدف ایجاد شده بود که حقوق های سی میلیونی را که مورد پذیرش مانیست و باید با دریافت کنندگان برخورد شود از اختلاس سه هزار میلیاردی برجسته تر و پررنگ تر شوند.

photo_2016-09-02_20-32-31

علی تیموری تصریح کرد:برخی مدیران باقی مانده میراث مدیریتی احمدی نژاد هستند و به همراه بعضی استانداران در جلسات احمدی نژاد شرکت می کنند که باعث شده تا چوب لای فعالیت های دولت گذاشته و برای هیچ اصلاح طلب حامی دولتی پذیرفتنی نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تمجید از عملکرد استاندار لرستان گفت:توانایی اقتصادی و عمرانی و قدرت ارتباط گیری استاندار لرستان از جمله ویژگیهایی بود که باعث شد ما از همان ابتدای معرفی ایشان وی را گزینه ای مناسب برای استانداری لرستان بدانیم و همچنان از این امر رضایت داریم.

photo_2016-09-02_20-32-42

رئیس انجمن اسلامی معلمان لرستان اظهار داشت:علیرغم محدودیت های مالی منابع ،حجم سرمایه گذاری های صورت گرفته در حوزه های عمرانی و زیرساختی همچون راه و فرودگاه و راه آهن و احیای ظرفیت های راکد قابل توجه بوده است.

وی گفت:تبدیل لرستان به پایلوت اقتصاد مقاومتی مرهون تلاش های مهندس بازوند بوده و حضور ایشان موهبتی است که نصیب استان شده است.تیموری خاطرنشان کرد:هر چه جلوتر می رویم بر حمایت خود از مهندس بازوند بعنوان استاندار مصرتر هستیم.

رییس انجمن اسلامی معلمان استان تصریح کرد: حوزه سیاسی استانداری چالش عمده مدیریت استان است و این موضوع که نگرانی اصلی اصلاح طلبان است را بارها بیان کرده ایم .وی گفت:معتقدیم حوزه سیاسی استان متناسب با اقدامات نماینده ارشد دولت در لرستان حرکت نکرده و در این زمینه نگرانی وجود دارد.

تیموری بیان کرد: برخی مولفه ها نظیر عدم بستر سازی برای فعالیت احزاب،جلوگیری از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در زادگاه مادری اش بروجرد،استقبال ضعیف از رئیس جمهور در سفرش به لرستان و مسائل انتخابات اخیر نشان می دهد در حوزه سیاسی گام های موثری در جهت توسعه سیاسی برنداشته شده و در این زمینه استان لرستان دارای ضعف است.

وی افزود: وحدت و انسجام اصلاح طلبان پلدختر قابل تقدیر است و این انسجام حاصل کاندیداتوری جناب آقای خانی پور است که گرچه به علت رد صلاحیت نتوانست در صحنه انتخابات حاضر شود اما پیامد مثبت این حضور انسجام و وحدتی است که در ادوار گذشته تا کنون بی سابقه بوده است.

وی اصلاح طلبان پلدختر را به وفاق و همدلی دعوت کرد و اظهار داشت: انجمن اسلامی معمان یکی از تشکلات سیاسی شناسنامه دار و تاثیر گذار است که در انتخابات ۹۲و انتخابات مجلس دهم به خوبی نقش آفرینی کرد و شما نیز در قالب این تشکل باید نقشی مثبت و مفید ایفا کنید.

  1. دریکوند

    از کرامت شیخ ما این است عسل خورد گوید عسل شیرین است

  2. ناشناس

    چالش اصلی همین حوزه ای است که به خوبی آقای تیموری روی ان دست گذاشته است. اصلاحات نیازمند ترمیم است

  3. آبسری ساکن واشیان تپه

    اینو هم بدید به کوهدشتی ها.واقعا متاسفم کیا دارن برای شهر ما تصمیم میگیرند.واقعا شرمتان باد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان